7 Frukostfavoriter

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE
 
Godmorgon! Idag har jag förberett ett inlägg med sju frukostfavoriter från min recept-kategori. Tänker att helgen är en perfekt tid att testa nya varianter om man har lust med det. Ska ni delta i något slags sjätte juni-firande eller är det bara på småställen som Karlsborg där det är värsta grejen? Hoppas hur som helst att solen skiner på er!
1 ISA:

skriven

mitt sug efter pannkakor stillas ju ALDRIG. dessa bilder är helt underbara. Vill äta frukost igen, haha

2 Frida:

skriven

asså åh vilka drömmiga bilder och recept <333 blir alltid så himla inspirerad!

3 Maria Ekblad:

skriven

Seriöst Sandra, jag ÄLSKAR dina matbilder! Vad du har öga för det där. Känns som jag skriver det på varje recept-inlägg men jag menar det verkligen. :)

4 elise:

skriven

så himla amazing frukostar!!! och fantastiska foton, som alltid.

5 emmamolleer.blogg.se:

skriven

Oj vilka lyxiga måltider! Granola❤️❤️❤️mamma gör alltid det till mig haha

6 Alexandra:

skriven

Så sjukt fina bilder! Om du gillar chiapudding och gröt borde du förresten pröva att göra overnight oats :))

7 Sandra Leone:

skriven

Åhh klappgröt är den största nostalgifrukosten för mig. Älskar, älskar älskar det och jag kan liksom höra hur mormors gamla elvisp går för fullt bara jag hör ordet. Hon brukar göra den med röda vinbär istället för lingon ibland. Tips!

8 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

skriven

Allt verkar så gott

9 Anonym:

skriven

Alltså! Jag är så glad att jag har hittat din blogg. Min nya favoritblogg. För några veckor sen beställde jag hem böcker som du tipsat om och har nu läst klart Låt vargarna komma. Jag ska börja på Steglitsan nu. Recepten i detta inlägg var klockrena och jag ser framemot att testa dem. Älskar ju frukostar. Jag brukar inte kommentera direkt mycket men jag blev så glad när jag hittade tillbaka till din blogg igen och får sån inspokick! /Kristina

Svar: Men åh, tack för din kommentar! Vad glad jag blir :) Hoppas att du gillar böckerna! Kram Sandra
Sandra Lundin

10 AgnesBlixa:

skriven

Oh tack för dess tips! En härlig start på dagen är så viktigt. Idag var min hjärnbank lite trögstartad så när jag såg detta inlägget blev det magjubel! :))

Svar: Haha vad härligt :D
Sandra Lundin

11 Julia Müller-Sandvik:

skriven

OMNOMNOMNOM :D

12 Felicia Karlström:

skriven

Har aldrig testat chiapudding, men blir alltid så sugen på det varje gång jag ser bild på det! Måste ta mig i kragen och prova! :D

13 Emma:

skriven

Har verkligen velat testa chiapudding! :)

14 jasmin:

skriven

Åh jösses vad inspirerad jag blev nu! Tack snälla för tipsen!

15 Pauline:

skriven

älskar verkligen frukostar!
och de dagar man hinner göra både goda och snygga frukostar!

16 Victoria:

skriven

ÄLSKAR verkligen dina mat/frukostbilder <3

Kommentera här: