Vårt sovrum

 
Kom på att det var himla länge sedan jag bjöd hem er till oss. Vi har tagit en liten tur genom hallen, vardagsrummet, köket, hallen uppe och mitt pysselrum. Idag är det dags för en liten presentation av vårt sovrum.
 
Det som slår mig just nu är att jag för några månader sedan tänkte "Så, nu är jag klar. Nu kan vi ha vårt hem såhär och veta att vi kommer trivas i det". Sedan insåg jag att jag aldrig någonsin kommer att bli klar. Nöjd är jag och trivs gör vi, men klar blir jag nog aldrig med det här hemmet eller de kommande. Just sovrummet är ett sådant rum som jag för tillfället har lite nya planer för men jag vill ändå visa er hur det ser ut här nu så att jag senare kan gå tillbaka och titta och minnas. Att vi flyttade från en tvåa till en fyra (nästan femma) på 110 kvadrat har gjort att vi har köpt mycket nya möbler för att kunna fylla ut lägenheten. Mycket nya möbler på väldigt kort tid har för oss inneburit en och annan trip till ikea och även om jag tycker om dem (möblerna) (fast ikea också) så är vit spånskiva inte speciellt personligt. Så just nu är det här lite i det vitaste laget men jag ska sluta babbla och istället låta er komma in. Stig på, stig på :)
 
 
Tack för att ni tittade in!

Kommentera här: