På rundtur hos oss

Tänkte ju att jag skulle ta och dela med mig av lite bilder från vårt hem. Började med ett inlägg förra veckan men insåg att det blev lite knasigt och i oordning med tanke på att jag började med mitt pysslerum, som ligger på övervåningen. Det spelar ju egentligen ingen roll eftersom ni med största sannolikhet inte bryr er om exakt hur planlösningen ser ut. Men det känns ändå skönt att såhär i början låta er komma in i hallen. Så, stig på, stig på!
Jag förstår att den här sittbänken inte ser ut som något speciellt. Men faktum är att den, förutom vår soffa och säng, är den dyraste möbeln vi äger. Varför den blev så dyr är dock en helt annan historia!
När man öppnar ytterdörren möts man av två tavlor med foton tagna av Kevin Russ. Hans prints är helt fantastiska och om man vill klicka hem ett så kan göra det här.
På en pall i hallen står den här vackra klöverblomman som jag fick av min mormor när de var här för att fira min födelsedag. På väggen hänger någon slags dekoration som jag egentligen pysslade ihop som julpynt men som fått hänga kvar eftersom jag gillade den så mycket.
Såhär ser hallutrymmet ut sett från köket/badrummet.
Där har vi två prints tagna av den här mannen och även ett foto på Viktor från en av våra vandringsturer. Det fantastiska underlägget, signerat Estrid Ericson, är definitivt en favoritdetalj.
1 Tove:

skriven

Vad fint ni har det! :) Tänkte förresten att det är något lite skumt med din design (i varje fall i google chrome), den sista bilden i headern hoppar ner och skymmer första delen av texten i inlägget.

Svar: Vad roligt att du tycker det :) Har också upptäckt att det blir så, men jag använder mig av en design från blogg.se så jag har ingen aning om hur man ändrar :( Men tack för att du sa till!
Sandra Lundin

2 Hanna:

skriven

Snälla, vart är vägghyllan ifrån? (haha ja, jag läser alla dina inlägg på rak här nu sedan jag dök in på den.. får så mycket inspo alltså!)

Svar: Haha söt du är :) Den är från ikea och är egentligen bara en sån hylla med två luckor, jag har satt ihop två jämte varandra!
Sandra Lundin

Kommentera här: