Välkommen hem till oss

God måndag, hörrni! Om jag fick önska en sak så var det att alla insåg storheten med måndagar. Det är så fantastiskt skönt att det finns en dag varje vecka som känns som en ny start. Nu trivs jag visserligen väldigt bra med min vardag men även om man bara längtar till helgen så måste ju måndagen vara underbar, för då ligger den ju där framför en och väntar!
 
Hur som helst så tänkte jag att ni skulle få en liten inblick i vårt hem. Vi bor numera i en lägenhet på två våningar (radhus style,med 5 och ett halvt rum, och som relativt nyinflyttade har vi först nu börjat komma iordning på riktigt. Det är svårt att flytta från riktigt litet till riktigt stort med tanke på att man inte fyller ut alla rummen direkt.
 
Här är lite bilder från ett av våra extrarum. Det fungerar just nu som pysselrum och datorrum för mig men lär säkert förvandlas till barnrum i framtiden. På fönsterbrädan står just nu en massa små fina plantor och blickar nyvaket mot solen. Men dessa tänkte jag berätta mer om i ett annat inlägg :)

Måste dock tillägga att jag har haft lite problem med att redigera bilderna på min nya dator. De ser perfekta ut för mig men på Viktors dator ser de otroligt gula och överarbetade ut. Kan ni inte säga till ifall de ser på tok för gula eller blåa ut eller om de sticker er i ögonen? Vill gärna veta vems skärm det är som är felinställd.
1 Hanna:

skriven

Kul att du börjat blogga igen, hade kvar dig i min bloglovin :) kollar från min mobil och tycker inte att bilderna ser konstiga ut!

2 Hanna:

skriven

Kul att du börjat blogga igen, hade kvar dig i min bloglovin :) kollar från min mobil och tycker inte att bilderna ser konstiga ut!

3 Hanna:

skriven

Kul att du börjat blogga igen, hade kvar dig i min bloglovin :) kollar från min mobil och tycker inte att bilderna ser konstiga ut!

4 Hanna:

skriven

Kul att du börjat blogga igen, hade kvar dig i min bloglovin :) kollar från min mobil och tycker inte att bilderna ser konstiga ut!

Svar: Vad roligt att du tycker det :) Känns superkul att kunna blogga igen!
Sandra Lundin

Kommentera här: