Grilla på stranden

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
20150513_4118
Hej! Nu är jag tillbaka från vår lilla resa. Det var helt fantastiskt på alla sätt och vis men att få komma hem till sina små katter (som haft det så bra med vår granne) igen är ändå den skönaste känslan. Ni brukar för det mesta få hänga med på det jag gör i realtid men nu för vi ett race från veckan som gick.
 
20150513_4110
I onsdags var det nämligen supersoligt och varmt här i Karlsborg så vi besämde oss för att gå till stranden och grilla. Det fick bli på vår bästa badstrand vid Vättern men på motsatta sidan från när vi var där och grillade i mars.
 
20150513_4113
Här är han, min lilla vedsamlare.
 
20150513_4139
Jag hade klänning och strumpbyxor men eftersom det var lä i bukten tog jag av mig strumbyxorna och fick kända sanden mellan tårna <3
 
20150513_4149
Viktor gjorde upp eld med tändstål. Måste lära mig det jag med, ser så häftigt ut!
 
20150513_4158
Och eld blev det.
 
20150513_4179 20150513_4181
Sommarkänslorna.
 
20150513_4170
Så lyxigt när man har lite ledig tid en vardagseftermiddag.
 
20150513_4188
20150513_4209
Att bara gå ner på stranden och grilla sin middag liksom. Jag med bara ben och han utan tröja.
 
20150513_4221
Vyn från en filt man ligger och halvslumrar på.
 
20150513_4213
Innan det blev dags att släcka elden.
 
20150513_4226
Och ta på strumbyxorna.
 
20150513_4231
 Och säga hejdå till vattnet och stranden för den här gången.
1 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

skriven

Vilka härliga bilder

2 Ebba Molin:

skriven

Åh så mysigt! Jättefina bilder...

3 Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf :

skriven

men åh vad somrigt med barbentpremiär! I Gbg har det nästan bara varit kallt.

4 Ina:

skriven

Ser så mysigt och rogivande ut!!

5 Rania [Rania Maria Photography]:

skriven

Svar: Det var det också! Måste göra dem eller liknande igen hihi. Jaa alla nya läsare har ju missat en massa bra liksom ;) Gör gärna det - jag är ju ny själv så vore superkul att se lite gamla inlägg från dig! :D Kram ha en fin söndag

6 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Det ser så himla mysigt ut! Älskar bilderna på elden. Så fint! (Skriver här också, men ja facebook går bra. Döm mig inte utifrån det som finns där dock haha, jag är väldigt ouppdaterad där. Sök på Cornelia Eriksson Vika) :)

7 Molly Bergh:

skriven

Härliga bilder!!:D

8 Jess:

skriven

Så himla himla mysigt! Nu längtar till och med jag till sommaren, jag som inte är en sommarmänniska.

9 Christin:

skriven

Okej men alltså vilken väl fångad dag! Ser väldigt mysigt ut, nästan så jag själv känner sanden under mina fötter. Finnas det någon mer frihetig känslig än bara fötter? LÄNGTAR

10 Rebecka:

skriven

Men så härligt!! Jag vill också gå barfota och känna sanden mellan tårna :)

11 ISA:

skriven

Välkommen hem babe!! borta bra men hemma bäst, du får mysa ikapp allt med kissarna ikväll <3
Låter så himla fantastiskt med sand mellan tårna.. åh, längtan <3

12 Pauline:

skriven

men alltså hjälp vad underbart härligt!

13 Jessan:

skriven

Ser ut som en härlig dag, vattnet är verkligen klart!

14 Anna:

skriven

Oj, det ser verkligen ut att vara somrigt hos er!

15 Jessica:

skriven

Sååå underbart! Drömmer mig bort till det där efter dagar av kyla och en dag med konstant regnande...

16 Mirre:

skriven

Vilken himla fin dag! <3

17 Anonym:

skriven

Oj, vilka fina bilder😻 vilken kamera fotar du med? Har du någon objekt💕🙈

18 Anonym:

skriven

Oj, vilka fina bilder😻 vilken kamera fotar du med? Har du någon objekt?💕🙈

Kommentera här: