Monthly Makers: Papper

Hurra! Äntligen har vi kommit fram till det magiska datumet vi hade som deadline för alla som ville delta i Monthly Makers första tema. Jag märker att det tittar in lite nya läsare varje dag så om ni inte alls förstår vad jag pratar om så kan ni klicka här.
 
Nu har Emelie, som är månadens värd, bloggat om sin skapelse och har ni själva gjort något på tema papper så tycker jag att ni ska posta en länk till den i hennes kommentarsfält. Vi finns också på instagram under hashtagen #monthlymakers och som en sida på Facebook under samma namn.
 
Har du inte hängt med den här månaden men är sugen på att skapa något ändå? Då kan jag glädja dig med att vi släpper ett nytt tema den 10:e varje månad. Spännande att se vad det blir för något nästa gång!
 
Mitt eget bidrag postades ju tidigare i veckan och som ni kanske såg då så valde jag ju att göra lite skålar och fat av papperssnöre. Jag tyckte att det guldiga underlägget jag gjorde skulle vara så fint som glasunderlägg och efter lite råd från er testade jag att klarlacka det för extra hållbarhet (papper och vatten är ju som bekant inte bästa vänner). Det funkade superbra men för att få extra partystämning i vardagen penslade jag även på lite av mitt bästa nagellack från Essie. Så nu är det glitter till max som gäller!
 
1 Ellen Lindberg:

skriven

Men åh, du hittade en lösning för att få de som glasunderlägg! Kanonfint ju.

2 Nathalie Tegelstam:

skriven

åh det där såg himla gott och läskande ut :) kram

3 Liborius:

skriven

så fint!
sv. ja men gör det:) vi köpte vårt bord på loppis!

4 Daisy:

skriven

Men åh så fint!

5 frameit.webblogg.se:

skriven

åhh så fina bilder! Blir ju jättesugen på något att drick nu haha :'')

6 Michelle:

skriven

Det där såg inte lite gott ut! Yum! Superfina bilder också :)


http://www.michellesarvilahti.com/

7 Jämtlandshanna:

skriven

Vilka snygga! :)
Kramar

8 Annster:

skriven

Det är så olika det där.
Viss har bråttom att få bort pyntet och andra drar ute på det hur länge som helst :)

9 Mikaela:

skriven

Underläggen blev helt fantastiska med lite glitter ju :D

10 Sara Ekman:

skriven

Snyggt! :)

11 x-handarbete-pyssel.blogspot.se:

skriven

Tjusiga glasunderlägg det blev!
Och smarrigt ser det ut i glasen!

Svar: Tack snälla :)
Sandra Lundin

12 K- S:

skriven

Fint skapat! Gillar isbitarna också hihi.

13 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vad fint det blev! Åhh nu blev jag sugen på att måla naglarna helt plötsligt, jag som aldrig någonsin har nagellack, haha! Kanske skulle ta och chocka mig själv lite? Det är ju ändå bara måndag en dag i veckan liksom ;)

14 Borgmästaren :

skriven

De blev väldigt fina. Smart med nagellack och isbitarna är ju bara för söta! Gillar dina månatliga fotoprojekt.

Kommentera här: