Monthly Makers

 
OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
 
Hurra! Idag är äntligen dagen då vi kan dela med oss av projektet som det filats på under de senaste månaderna. Monthly Makers fungerar som en utmaning och peppning där vi alla har chans att utveckla och upptäcka våra kreativa sidor.
 
Vi som har knåpat ihop idén är tolv fenomenala brudar som alla turas om att hosta projektet i våra respektive bloggar. Det innebär att vi kommer att presentera 12 månadsteman under årets gång och det är fritt fram för vem som helst att spåna och skapa på dessa (inget är för stort eller för litet). Den 25:e kommer månadens host att presentera sitt bidrag och i det inlägget postar du länken till ditt eget alster (eller instagrampost - via #monthlymakers). I slutet av månaden gör vi en sammanställning av alla bidrag för att på så sätt ytterligare inspireras av varandras idéer och lösningar.
 
För att inte missa något såhär i början kan du följa oss på facebook. Dessutom så kommer första temat ut redan under dagen och det hittar du hos månadens värd, Emelie.
 
Man kan hänga på ibland eller varje månad, men hur ni än gör så hoppas jag att ni vill vara med och skapa tillsammans med oss!
 
1 Matilda:

skriven

Pepp! Vilket härligt initiativ!

2 maja:

skriven

Åh, vilken härlig idé! Ser fram emot att bli inspirerad av er alla och förhoppningsvis hänga på något härligt månadsprojekt! :)

3 Alicia:

skriven

JAAAAA, jättbra Sandra! Tydligt och välskrivet (det är lite snårigt, jag jobbar med utkastet, men du fick till det supertydligt). Är så glad att vara med om detta och att det börjar spira nu. Tjoho!

4 JOHANNA:

skriven

Vilken bra idé!! :)

5 Julia Müller-Sandvik:

skriven

Självklart följer jag på facebook, genast och omedelbart ;)

6 Maria:

skriven

Åh det låter superkul!

7 Sanna Preifelt:

skriven

Åh vad roligt :) Jag ser fram emot att se vad ni hittar på :)

8 Jessica:

skriven

Alltså detta kommer bli så grymt! Är sjukt taggad

9 Klara Amanda:

skriven

Åh vad roligt!!

Svar: Eller hur! Är så pepp på detta :)
Sandra Lundin

10 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Oj vad roligt! Jag är (återigen) så himla glad att jag hittat till din blogg. Jag ska verkligen försöka hänga på så ofta jag kan. Förr älskade jag att pyssla, hemma i huset har vi hela kökssoffan PROPPFYLLD med diverse pysselsaker i alla tänkbara kategorier som mamma och jag sparat på sedan jag var liten. Nu för tiden pysslas det tyvärr bra mycket mindre än förut, men en sådan rolig utmaning som denna borde kunna få lite liv i min kreativitet!

Svar: Vad kul att du känner så, Cornelia! Är ju inget press eller tvång men förhoppningsvis något man kan vara med på ibland ändå :)
Sandra Lundin

11 Hanna:

skriven

Det här måste jag ju hänga på, vilket superkoncept!

Svar: Jaaa, do it :D Så roligt!
Sandra Lundin

12 Sara - litetarkiv.blogg.se:

skriven

MÅSTE hänga på er i detta roliga projekt!

Svar: Det måste du verkligen :D SÅ kul!
Sandra Lundin

13 Fredrikapåvinden:

skriven

Wiiiieee!!!! Åh vad kul! Det här ska jag försöka haka på massor med!

Svar: Amen jag vet, såå pepp!!
Sandra Lundin

14 Nathalie Tegelstam:

skriven

Åh vad roligt! :) kram

15 josefine.:

skriven

men hallå?! guu va fin idé! ska absolut försöka vara med. älskar sånt här. pepp till er och all som är med<3 http://josefinelaul.wordpress.com

Svar: Men eller hur! Är så pepp på detta :)
Sandra Lundin

16 Emilia Trennsby:

skriven

Älskar din blogg ♡

Kommentera här: