Stay gold

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
20150517_4342
Det är inte ofta jag bär smycken utan att känna mig mer utklädd än uppklädd. Precis som med handväskor är det dock en sån grej jag önskar att jag hade på mig lite oftare. Att det inte bara var en grej som ser fint ut på andra men känns fel på mig. Men så ibland händer det ändå, man snubblar över något som får ens hjärta att bulta lite extra. Något man nästan aldrig vill ta av sig igen.
 
20150517_4355
Untitled-3
I mitt fall har det visat sig vara klockor och nu börjar jag bygga upp en liten samling av snygga begagnade gems här hemma. Jag känner mig så proffsig och snygg när jag har klocka men att jag lever i en digital värld blir aldrig så tydligt som då, eftersom jag visst hellre halar upp telefonen för att kolla vad klockan är än att faktiskt slänga en blick på urverket som sitter på min arm.
1 Anna:

skriven

Jösses vilken snygg klocka!!

2 Vicky:

skriven

älskar min klocka med!!! en marc jacobs som jag har på mig så ofta jag kan. din var också så HIMLA fin, älskar de sirliga siffrorna. var har du hittat den? PUSS grymmo

3 Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf :

skriven

Åh vad fin! Haha jag är precis likadan, glömmer att jag har en klocka!

4 VERONICA - fashion blog:

skriven

Gud så snygga bilder! Älskar klockan, himla snyggt! Kram!

5 Charlotta Sofia springer o trimmar:

skriven

Vilken tjusig! Sen måste jag säja: Jag blir ofta så himla inspirerad av ditt sätt att fota. Du hittar så intressanta vinklar med så fint djup. Om jag skulle tagit kort på min klocka hade jag t.ex. aldrig kommit på att göra det som på översta bilden.

6 Stina - Tillvaron.se:

skriven

Så himla fin klocka och himla fina bilder på den :) Skulle också vilja använda klockor mer!

7 Stina - Tillvaron.se:

skriven

Så himla fin klocka och himla fina bilder på den :) Skulle också vilja använda klockor mer!

8 kaneli:

skriven

Åj vad fin! Tycket överlag klockor är så snygga och retro på något vis. Vill också ha en fin gammal klocka runt handleden :)

9 Astrid:

skriven

Det vänder!
Jag lånade min pappas klocka och nu, 5 år senare är den fortfarande på lån. De få gånger jag inte har den på mig tittar jag ändå på handleden för att få reda på vad klockan är.

Svar: Haha vad bra för man känner sig bra dum när man gör så ;)
Sandra Lundin

10 Fani:

skriven

Åh så fin klocka! Speciellt med lite större siffror, jättefint :)

11 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Jag älskar både klockor och smycken - Nästa klockinköp blir en Rolex eller en Omega och när det gäller smycken så blir det ett Lara Bohnik armband...så vackra ;-)

12 Ebba Molin:

skriven

åh himla fin klocka!

13 Jess:

skriven

En snygg armbandsklocka står högt upp på min inköpslista, vill ha en med svart band och en vit urtavla med romerska siffror i silver. Har haft en aning svårt att hitta något som matchar och samtidigt ligger i en bra prisklass, haha.

14 Jessan:

skriven

Jag är en sån där tråkmåns som hittar en klocka och sedan har jag den på mig varje dag tills den faller isär :) Armband är mer min grej, det byter jag ut ofta!

15 Vajb:

skriven

Jag gillar också klockor! :)
Din var ju grymt snygg!

Kommentera här: