Källan avsnitt 31. med Agnes Gällhagen

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE
Den här veckan är jag extra glad över att få presentera Agnes Gällhagen som gäst i Källan. Ni har möjlitgvis redan snubblat över hennes otroliga blogg och instagramfeed och därför kanske ni känner igen henne mer under nicket Cashew Kitchen.
 
I dagens avsnitt pratar vi rätt mycket om vem hon trodde att hon skulle bli och när hon egentligen förstod vad hon ville göra. Vi pratar även om hur man skriver om hälsosam mat utan att det blir triggande, hur man gör fotobakgrunder och vad ekologiska varor egentligen har för påverkan på en själv och miljön.
 
Ni lyssnar enklast genom att klicka här eller att leta upp Källan i iTunes/Podcaster. Och som jag sa i försnacket får ni gärna följa oss på instagram och ifall du tipsar om Källan vill vi (jag och Sandra, min redaktör som sköter sociala medier) gärna veta det!
1 lovisa:

skriven

orimligt pepp på detta! så mycket intressanta personer det finns, och att du hittar så många till din podcast är <33333

Svar: Du är så fin, tack <3 och förresten, är inte jingeln jävligt catchy? ;)
Sandra Lundin

2 Rania [Rania Maria Photography]:

skriven

Så himla kul att Agnes är med! Träffade henne sist jag var i Stockholm och utöver hennes fantastiska blogg så är hon en väldigt trevlig tjej, så jättekul att lyssna och lära mer om och av henne :D

3 Anna:

skriven

KUL!

4 ISA:

skriven

åh så spännande! lika kul varje gång ett nytt avsnitt kommer jö :D

5 Emma Nilsson:

skriven

Fina Sandra! Jag har skrivit om podden på min blogg idag, för jag tycker den är så himla grym! Kika gärna in och läs!

Kommentera här: