Frukost hos Agnes

vakna
Kände att det var dags att visa de sista bilderna från Stockholmsresan jag gjorde förra veckan, så de kommer nu! På onsdagen slog jag upp ögonen från en soffa hemma hos Linda och möttes av den här utsikten.
 
lillaleia
Finaste svanslösa lilla Leia hälsade mig godmorgon.
 
sötastehunden
Haha så knasig min men så söt :D
 
indoorherbgarden
Sen tog jag mig in till söder och knackade på hemma hos Agnes.
 
breakfast
Hon höll på att fixa frukost till oss och alltså, ni anar inte hur lyxigt det var att få frukost serverad av just henne. Eller ja, ni ser ju!
 
buckwheatporridge
 Fick till exempel raw bovetegröt med blåbär & citron och hennes egna fröknäcke <33
 
interior
Finns inget jag älskar mer än att komma hem till personer med massvis med blommor, örter och plantor - speciellt när de bor så centralt och man bara känner att den här människan skulle ju älska ett torp ute på landet!
 
agnespåbalkongen
Vi satte oss på balkongen eftersom det var riktig sommarvärme ute.
 
kaffepåbalkongen
Tycker så otroligt mycket om den här personen trots att det var första gången vi faktiskt träffades.
 
trainshot
Därför var det såklart lite sorgligt när jag var tvungen att säga hejdå. Men resan hem blev ändå bra eftersom jag kunde smygfota en medresenär, vilket är typ min bästa hobby. Det börjar bli en liten samling nu.
 
minprins
När bussen rullade in i Karlsborg såg jag att alla björkar slagit ut under de två dagar som jag var borta. Glädjen över min roliga resa, lättnaden av att vara hemma igen och faktumet att den här fina kom och mötte mig gjorde mig så överväldigad att jag började gråta. Här, på denna pyttelilla ort har jag mitt hjärta.
 
walktheline
Vi köpte pizza, såg ett avsnitt av mad men och sen däckade jag klockan sex. Helt slut av alla intryck och nya bekantskaper. Känner mig lyckligt lottad som hittat en helt ny värld att befinna mig i. Tänk att jag skulle göra det först efter att jag fyllt 25!
1 Denise :

skriven

Vilken otroligt fin hund!!
Och mysigt du verkar ha haft det!

Svar: Det hade jag verkligen :)
Sandra Lundin

2 Evelina - Evelinas Ekologiska:

skriven

Verkligen söt vovve och du ser ut att ha haft det riktigt fint! Frukosten hos Agnes ser ju gudomlig ut..!
Ha en strålande helg!
/Evelina - Evelinas Ekologiska

3 Charlotte - Storiesbyme.se:

skriven

Vad supermysigt att ha en frulledejt! Jag älskar ju frukostar ;) Hoppas du hade en fin valborg igår och får en härlig helg. Kram från södermalm

4 Maria Ekblad:

skriven

Blir så glad av sista meningarna. Är det inte det som är så fantastiskt fint med livet, att en kan hitta nya världar och nya personer där en minst anar det? :')

5 Agnes - Cashew Kitchen:

skriven

Tycker så himla mycket om dig också <3<3<3
Fint att den där gullisen kom och mötte dig! (i shorts och tisha?!) Så glad att du känner dig så hemma där i Karlsborg och liksom har "hittat hem" (både fysiskt och mentalt) :) Hoppas jag kan komma och hälsa på någon gång!
Kram!

6 ISA:

skriven

men vilket fint avslut. Den där känslan av att faktiskt vara lycklig och nöjd med det man har. Underbart! och frukosten - lyx! <3

7 Ebba Molin:

skriven

Åh vilka härliga bilder! Verkligen våriga..

8 Beata:

skriven

gud va fint <3

9 Jasmine:

skriven

Vilken söt hund :)

10 Beatrice:

skriven

Alltså, detta ser så somrigt och mysigt ut!? Kanske framförallt bilden på Viktor, men det andra också <3

(Btw, vet inte om det bara är jag, men för mig ligger texten liksom på sidan av bilderna och inte under. Är det något som syns för andra eller bara mig tro? Det börjar liksom längst upp till höger på varje bild, och sen fortsätter den nedanför mitt i meningar och så. Tänkte bara säga till så du vet!)

11 ina:

skriven

Så härligt och fint att läsa!!

12 Frida:

skriven

Åh, så fint att bli så glad och lättad och tårfylld av att komma hem till allt det fina som en får ha runt sig hemma. För även om det är fantastiskt att resa så är det ju oslagbart att få komma hem <3

13 Emelie:

skriven

Texten ligger konstigt i det här inlägget för mig också! Bara så du vet!

Underbara bilder och vilken resa du gjorde. :)

14 Elvira:

skriven

Ååå vad fin vilken ras är hunden?? :O

Svar: Vet inte för hon är adopterad från... grekland? Tror det i alla fall!
Sandra Lundin

15 Elvira:

skriven

Ååå vad fin vilken ras är hunden?? :O

16 Vicky:

skriven

men åååh, till och med JAG blev glad av att se viktor möta dig, kan bara tänka mig hur du kände. låter som att din stockholmsvisit var fab. önskar jag hade varit hemma samtidigt! puss

17 Nora Bååth:

skriven

underbara bilder som vanligt :D

18 Carolina:

skriven

Så fint att komma hem till utslagna björkar! Här är det fortfarande lite lite snö kvar men hönsen går ute och pickar på gården i vårsolen i alla fall :)

19 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Jättejättefina bilder!!

20 joré:

skriven

smygfota medresenärer - vilken kul idé, haha!

21 La Linda:

skriven

Det var så himla fint att ha dig här och Leia tackar för alla komplimanger! :) Hon är en gammal gatuhund från Grekland så vet inte vad hon är något förutom typ sötast i världen!

Kommentera här: