Viktor och fyren: Året runt

januari
 
februari & mars
 
april
 
maj & juni
 
juli & augusti
september & oktober
 
november & december
 
För ett år sedan hade jag ingen kamera eller blogg och om jag skulle fotografera något så gjorde jag det endast med telefonen. Men sen i slutet av mars kom den, födelsedagspresenten, som skulle förändra hela min tillvaro. För att lära mig den bättre bestämde jag mig för att skaffa mig ett månatligt projekt som gick ut på att jag skulle dokumentera Viktor och fyren under ett helt år. Nu kan jag sy ihop det projektet eftersom 12 månaders bilder härmed är tagna.
 
Jag vet inte hur mycket Viktor värdesätter dessa små photosessions men jag gillar dem verkligen, därför har jag bestämt att det här året också får sitt egna lilla projekt. Känns fint att göra något tillsammans på det sättet och att ha den tid som går dokumenterad.
1 Anna María :

skriven

Gillar verkligen det hör projektet. Och jag bara älskar den där fyren. Så himla fin!

2 Maria:

skriven

Så fint! Gillar skiftningarna så mycket. :)

3 Carolina:

skriven

Så otroligt fina bilder och vilken fin idé till dokumentation! Gillar särskilt januari- och julibilderna. Snön som små små moln på stenarna och så de vackra ljuuuuset i juli - som en dröm!

4 maja:

skriven

Fina bilder och så bra idé! Jag ska göra något liknande har jag tänkt. :)

5 Mikaela:

skriven

Så fint att se sammanfattningen såhär!

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Men alltså nej så roligt att ta "samma bild" en gång i månaden! Kommer helt klart sno den idén ;)

7 Alicia:

skriven

Sommar skulle inte sitta fel nu! Vilken underbar bildserie förresten!

8 G I N A ~:

skriven

härliga bilder! :)

9 Sara:

skriven

Fina bilder! :D

10 Aaa:

skriven

Fint minne blir det! Tänk när ni är 80 år...

11 Josephine:

skriven

Vad roligt att ta bilder sådär varje månad :D

Sv; Hihi, det är många som tror att han är det :)

12 frida:

skriven

nä va fint!! älskar årstider. har fotat ut ur ett fönster i skolan sedan i maj, så ska göra ett inlägg mä det sen

13 malin:

skriven

vilken smart idé, så fina foton :)

14 Jess:

skriven

Så fina bilder det här projektet resulterat i! Får riktiga vårkänslor av marsbilden, solen som skiner fram och vittnar om stigande grader i luften :)

15 ida foto. ♛:

skriven

men gud så fint och kreativt! älskar bilderna, så fina och underbart att se hur ljuset osv förändras :D

16 johanna:

skriven

nä ååh vilken fantastisk bildserie!!

17 AgnesBlixa:

skriven

Vackert. Det är något magiskt med en fyr. <3

18 Ebba Molin:

skriven

Åh så vackert!

19 Vicky:

skriven

SÅNT fint projekt. älskar kontinuitet i bilder på det här sättet, där det är så mycket som är lika, men ändå en sån himla stor förändring. superfint alltså. <333 kalender kanske?

20 hanna, förbanna:

skriven

tycker det här är jättefint! Mera sådana här projekt åt folket! ;) <3

21 Alicia:

skriven

Juli och oktober är mina favoriter. Så fina färger. Fy vad jag drömmer om sommar!

22 Ellen Lindberg:

skriven

Alltså, detta är så fruktansvärt fint! Så himla fin idé, och kommer nog vara jättekul att ha sparat i framtiden. Gilla, gilla, gilla!

Kommentera här: