Källan avsnitt 28. med Lisa-Marie / Up The Wooden Hills

Veckans gäst är ingen mindre än fantastiska Lisa-Marie som kanske mer är känd genom sitt företag Up The Wooden Hills där hon viker helt makalösa kreationer. Vi pratar om hennes kreativitet och hur hon kom att hamna i pappersbranchen. Lite dålig uppkoppling gjorde att vårt samtal blev lite kortare än planerat och jag var så ledsen när vi skulle lägga på för jag hade velat ställa ungefär tusen frågor till. Men jag hann i alla fall ställa de frågor som ni läsare hade skickat in och det är så kul att ni är engagerade och samtidigt får ännu mer att säga till om i podcasten.
 
Lovisa är ju stjärnan bakom jingeln, Sandra har klippt avsnittet och fotografen till bilden ovan heter Emma-Klara Sandberg.

Avsnittet hittar ni i iTunes, podcaster (syns inte de nya avsnitten dyker de upp om ni klickar på prenumerera, varför det blivit så har jag tyvärr ingen aning om :/ ) eller så lyssnar ni helt enkelt genom att klicka här.
1 Maria Ekblad:

skriven

Lyxigt att få två avsnitt på så kort tid! Jag är så imponerad över alla inspirerande och coola personer som du får med i podcasten. Du gör verkligen ett superjobb Sandra :D

2 Hey Emelie:

skriven

Åh, det är ska bli roligt att lyssna på! Hon verkar så fin, den där Lisa-Marie :)

3 Ulrika:

skriven

var lyssnar jag på podcastavsnitten?

Svar: Tyvärr verkar det inte gå att göra det just nu. Meddelar när det är möjligt igen :)
Sandra Lundin

Kommentera här: