Djurfavoriterna på instagram

kattengösta
vitkatt
Hade egentligen planerat ett annat inlägg till idag men så trillade jag över de här bilderna på den knäppaste lilla katten jag vet. Fick lite hjärtsnörp för det känns ändå lite konstigt att älska ett djur sådär mycket men det gör man ju. Hur som helst så behöver alla lite fluff i sin feed ibland och eftersom mina katter inte har ett eget instagramkonto har jag plockat ut några favoriter ur den årslånga fotokalendern jag fick av instagram i början av året. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
Tre andra favoriter är: Maddie, Arthur & Darcy. Plus att en och annan bild på Leeloo och Gösta ibland hamnar på mitt eget konto @myatilio. Har ni några favoriter när det kommer till djur på instagram?
 
1 Linnéa :

skriven

Dina katter är så sjukt vackra, vad är de för ras? Plus, så himla nödvändigt att ha lite (mycket) djur i sin insta-feed, livet blir ju definitivt lättare då.

Svar: De är blandraser med helig birma, norsk skogkatt och perser :)
Sandra Lundin

2 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Åh så sött. Följer inga djurinstagram, mest mat @veggiefood_and_stuff

3 elise:

skriven

ååh fint (och VIKTIGT) inlägg :D
man får gärna följa mig och mina två perserkatter på instagram om man vill det: http://instagram.com/eliselisenslice

Svar: Jaa! Tack :)
Sandra Lundin

4 Maria Ekblad:

skriven

Åh vad mysiga konton!

5 Matilda:

skriven

bästa inlägget ever! jag älskar andrewknapp's instagram och hans find momo-bilder där momo gömmer sig någonstans. så himla roligt varje gång en sådan bild dyker upp i ens flöde.

6 silja:

skriven

@thedogist (hundar, hundar, hundar!) and @peanutbelike (en liten söt frenchie) tycker jag är gulliga & bra!

Svar: Men åh, tack! :D
Sandra Lundin

7 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Men åh vilka glädjespridar-konton! Så söta.

8 Stina - Tillvaron.se:

skriven

Så fina konton! Jag tycker mycket om @rafaelmantesso som publicerar rolig konst/teckningar där hans pitbull ibland är med :) Tips!

9 Rania:

skriven

Pitterpatterfurryfeet har såå mycket fina bilder på sina djur! Jag funderade på om Ellie skulle få ett eget konto men vi nöjde oss med hashtagen #kattenellie haha :)

Satt och lyssnade på något av dina äldre pod-avsnitt igår, och i början när du pratar så hör man ett jamande och så säger du "det avr Gösta", så roligt och mysigt tycker jag! :D

10 Molly Rodin:

skriven

Åh bra tips! Min favoritinstagram när det gäller söta djur är ioandkili! (https://instagram.com/ioandkili/) jag tycker ju att kaniner är det sötaste som finns...

11 Beatrice:

skriven

Åh<3
Har inget specifikt djur-konto jag följer, men det finns ett par # som jag gillar från folk jag följer! Typ #danteoftheday med gulligaste terriern (tror jag), och #hugokent med världens. sötaste. kanin!

12 Fyrtiotaggare.com:

skriven

UNDERBARA djur <3

13 SofiaMaria:

skriven

Haha så söta^^

14 Ellen:

skriven

Ja, maltesern Bengans konto @benganmeltsmyheart. Jag dör <3<3<3

15 Ida:

skriven

Underbart!!

16 Alicia:

skriven

MENÅH jag äälskar djuuuur!! Mitt Instagramflöde är redan proppat med lurvtussar. Klarar ej detta inlägg också. MEN du måste kolla in Elfie & Gimli! Bästa katterna i världen. Tror det är Elfies förtjänst att jag gick med på att skaffa katt och för det är jag ju evigt tacksam. Elfie och Gimli är två omhändertagna dvärgkatter, glosögda med lite överbett, som ej kan hoppa, ej kan jama, som går passgång, leker jämt och typ är helt runda. Skrattar alltid högt av hjärtsnörp när det kommer ett nytt inlägg.

https://instagram.com/elfie_gimli/

17 Frida:

skriven

Åh vilka underbara konton, de enda jag följde sen innan var Maddie och Arthur så nu blir det mycket nytt i mitt Instagram! Kan tipsa om @harlowandsage om man gillar hundar (och det gör man ju!)

Svar: Åh, ska genast kolla upp. Tack! :D
Sandra Lundin

18 Anonym:

skriven

@sausagedogmax
en jätte gullig blandras med underbett HAHAH älskar det kontot, det är inte så stort men väldigt söt hund

Svar: Åh, ska kolla in direkt! Tack :)
Sandra Lundin

Kommentera här: