Lite ny konst

Det var minsann lite konst som låg i paketen jag hämtade ut i veckan. En orginalteckning på så himla fina valar gjord av Brigit och skickadöver atlanten hela vägen från Kalifornien. Kvinnotecknet är ett print gjort av en tjej som heter Mikaela och som har en shop på Society6 med massa fina saker. Jag älskar att förändra mitt hem med konst och tycker att det gör så mycket för ett rum. Ska kika på dessa och känna mig inspirerad varje gång jag sitter i mitt lilla rum och fixar med något.
 
Ska passa på att säga att ni får kika in ikväll också, för då vankas det nämligen tävling! Önskar nästan att jag kunde delta själv eftersom jag hemskt gärna hade velat vinna ett sånt pris, fast som tur var så får jag hänga med ändå :)
1 zeb:

skriven

Wow vad snyggt det blev! Älskar gubbarna med mustach också haha :3

2 Klara:

skriven

Alltså valarna <3 Låter som bra inspiration.

3 Jossan:

skriven

Ååh, valarna!
sv; Ja, det tycker jag verkligen att du borde göra! :)

4 Meg:

skriven

åh society6 har grymt balla grejer! har själv en tavla därifrån :)

5 MATILDA:

skriven

vad fint :)

6 Boel:

skriven

Åh så fint! :D

Sv: Härligt att du tycker det ^^

7 Sanna Preifelt:

skriven

Wow vad fräcka och gud vad snyggt det var att hänga den på en byxhängare - det gillar jag verkligen. Ovationer för kreativiteten på den :)

8 Isabelle Olsson:

skriven

Riktigt snyggt! Älskar hur lite ny konst ska piffa och fräscha till ett rum! :-D

9 Life of Johanna:

skriven

Ville inte kommentera i ditt tävlingsinlägg då jag inte är med och tävlar, föder barn i mars så jag får avstå, även om det hade varit super kul! :)

10 Mikaela:

skriven

Åhh valarna var helt underbara! Har länge tänkt måla olika arter av valar i akvarell och så göra en megastor print av det. Får se hur min version blir, när jag nu hinner göra den :) Vad kul att du gillade printet! Den passar fint hemma hos dig :D

11 AnnaKK:

skriven

Jag älskar att titta på konst - och konsthantverk och liknande! Behöver inte nödvändigtvis köpa och ta hem, utan det är upplevelsen av att möta bra konst som triggar igång och inspirerar mej. :-) Fast de där valarna kunde gott ha fått pryda mitt hem också - riktigt charmiga!!

12 Sara:

skriven

Otroligt snyggt ! Älskar din stil :)

13 Sara Ekman:

skriven

Snyggt! :)

14 Karin:

skriven

De har så mycket snyggt!

15 miningalinn:

skriven

Så fina bilder!
Sv: Precis!:)

16 Frida:

skriven

Sjukt snyggt!

Svar: Vad roligt att du tycker det :)
Sandra Lundin

17 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

Fint :)

Kommentera här: