Källan avsnitt 6. med Flora Wiström

Ni är ju för goa som var så många som önskade Flora som gäst i Källan. Det hade jag minsann redan tänkt på och för några veckor sedan spelade vi in det här avsnittet. Att döma av vilka gäster ni önskade så har vi rätt lika smak för de flesta har jag redan hunnit boka in, men eftersom många har fullbokade scheman spelar jag in så fort tid finns. Så håll ut lite om just din favorit dröjer! 
 
Hur som helst, världens finaste Flora alltså. Vad ska jag säga? Vi pratar framför allt om att VÅGA. För det är faktiskt mycket det  den här världen handlar om. Att våga drömma, att våga tro på sig själv och att våga försöka. Hon är ett utmärkt exempel på någon som tar saken i sina egna händer och därför också lyckas. Men hon berättar även en hemlis för oss alla så in och lyssna för att se vad det handlar om. Sök på Källan i iTunes/podlyssnar app eller klicka här.
 
Jag vill avsluta med att säga att trots att Flora redan var en av mina favoritbloggare så växte hon ytterligare i mina ögon efter det här samtalet. Så klok och härlig, något som en annan knappast var vid 20 års ålder! Här är förresten hennes sida på Society6 ifall ni vill köpa bröst eller fina löv. Hoppas att ni blir lika peppade av det här samtalet som jag blev!
1 Matilda:

skriven

Det här gjorde min dag! Här skall lyssnas.

2 Beatrice:

skriven

Direkt när jag uppdaterade iTunes-sidan med mina podcast-prenumerationer, så blev jag så himla lycklig! Hon är fantastisk, och verkar otroligt mysig. Nu ska jag genast lyssna, har myst ner mig med täcket i sängen och ska lyssna noga.

3 Malin:

skriven

Hej!
Jag har märkt att jag inte längre kan läsa din blogg via min mobil längre. Först ser man bara en liten del av varje inlägg, och när jag går in på ett inlägg så ser man fortfarande bara en liten del av det, sen börjar nästa direkt under, det går heller inte att trycka på någon "knapp" som "kommentera" och liknande. Vet inte om det bara är jag? Har märkt det på en annan blogg jag också läser som har samma design som din (tror det var i samband med ny design för ett par veckor sedan). Jag har en windows phone.
Tack för en mycket bra blogg!

Svar: Tack för din kommentar! Jag har inte ändrat något alls i min design så det måste vara något blogg.se har lyckats strula till. Ska genast skicka ett mail till dem och förklara läget så får vi hoppas att de kan lösa det! Kram
Sandra Lundin

4 Maria Ekblad:

skriven

Så himla bra avsnitt! Flora är ju sjukt inspirerande och peppande. Vad imponerad jag är över alla bra gäster du får med!

5 Mikaela:

skriven

Nu har jag också hunnit lyssna! Superbra avsnitt! Jag låg vaken i flera timmar efteråt och tänkte på saker jag skulle våga göra. Borde ha lyssnat på det i onsdags när det kom, för då hade jag behövt våga... Jag vågade inte söka till chefredaktör för vår sektionstidning i skolan, trots att inte ens någon annan ställde upp. Fan, grämer mig så himla mycket över det. Ska banne mig ställa upp på mötet nästa månad, men jag tror att det kommer vara fler som har bestämt sig för att söka då så vi får se hur det går. Fick i alla fall upp en hel radda med idéer till artiklar som skulle kunna vara med när jag låg sömnlös! Hoppas hoppas nästa månad!

Svar: Eller hur! Blir superduper pepp av att höra alla grymma brudars smarta tankar. Kanske min bästa idé någonsin det här ;) Synd att du hörde det lite för sent men finns det ingen du kan ta kontakt med under tiden så att de kan överväga dig som kandidat innan mötet? Lycka till i alla fall!
Sandra Lundin

Kommentera här: