Påskpyssel Disco Edition

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
 
En vecka innan påsk. Det betyder att vi påspysslar som galningar med alla barnen på jobbet och även om jag inte hade tänkt att fylla mitt hem med massa pynt i år så gav det mig en liten idé. Jag begav mig därför iväg till vår lokala återförsäljare av panduros sortiment och köpte frigolitägg i varierande storlek. Därefter målade jag dem alla i olika färger med hjälp av promarkers men man kan använda i princip vilken färg som helst. När de torkat penslade jag på lite allround-lim och doppade dem sedan i lite glitter. När de återigen var torra stack jag nål och tråd genom toppen och lät dem sedan pryda mina körsbärskvistar.
Eftersom vi har två olika våningar där två olika teman härjar valde jag att göra några silvriga ägg till nedervåningen och guldiga till övervåningen. Lätt som en plätt var det och gav lite mer discofeeling än med ett gäng gula fjädrar!
Jag blev mest nöjd med de guldiga äggen och katterna höll visst med ;)
1 . Pjumas . ♥:

skriven

Ser väldigt fint ut :) Får själv lust att påskpynta lite :)

Svar: Gör´t! Roligt med ett lite avbrott i vardagen med grälla färger och fjädrar (eller disco-ägg) ;)
Sandra Lundin

2 Yasmine:

skriven

jättefina bilder!
älskar dom sista med missen haha :D

Svar: Haha ja, de ska vara med precis överallt ;)
Sandra Lundin

3 Tommy:

skriven

häftigt :)

Svar: Tackar tackar :)
Sandra Lundin

4 Anna Johansson:

skriven

Så fina bilder :D

Svar: Tack så jättemycket :)
Sandra Lundin

5 Louise:

skriven

Åh vad fint det blev!

Svar: Tack så mycket :)
Sandra Lundin

6 ST:

skriven

Hur långt innan påsk brukar man pynta?

Svar: Inte en aning, men jag har sett massa ris med färgranna fjädrar när jag varit ute och gått. Så en vecka innan är nog tillåtet :)
Sandra Lundin

7 Hannah:

skriven

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Just nu pågår det en bloppis i min blogg, du hittar nya/begagnade saker ifrån 50:- och uppåt. Kika gärna in och kolla om du hittar något som faller dig till smak! :) Du hittar allt på: http://miniwiini.blogg.se/category/bloppis.html

8 Klara:

skriven

Åhh vad häftigt! Ska verkligen göra detta till påsk ! Tack för tipset :)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska :) Tack själv!
Sandra Lundin

9 Louise:

skriven

Så fint!

Svar: Tack så jättemycket :)
Sandra Lundin

10 Annster:

skriven

Så fint :)

Svar: Roligt att du tycker det. Tack!
Sandra Lundin

11 Robex Lundgren:

skriven

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

12 milina.blogg.se:

skriven

snyggt!

Svar: Tack! Roligt att du tycker det :)
Sandra Lundin

13 Jennie studerar i Los Angeles:

skriven

OH vad mysigt :D

Svar: Roligt att du tycker det :) Tack!
Sandra Lundin

14 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Fint :D

Svar: Tack så mycket :)
Sandra Lundin

15 Frida:

skriven

Fint! :)

Svar: Tack så mycket :)
Sandra Lundin

16 biggeros:

skriven

Fina!! Jag brukade pyssla med barnen när de var små. Inte numer. Jag har köpt lite fina påsksaker på Jysk som jag ska ställa fram snart.

Svar: Kan tänka mig att det blir så. Tycker det är mysigt att få in lite påskkänsla i alla fall, så blir det lite avbrott i vardagen :)
Sandra Lundin

17 MADDISENJ.SE:

skriven

Så fint!

Svar: Tack så mycket :)
Sandra Lundin

18 Oliwia:

skriven

så fint! söta katter

Svar: Tack snälla!
Sandra Lundin

19 Jasmine:

skriven

Men så fint! Och vilka söta katter du har; fantastiskt fina och charmiga på de två sista bilderna. :)
Kram

Svar: Åh,. tack snälla! Ja, de är rätt charmiga ;)
Sandra Lundin

20 Anonym:

skriven

fint :) http://annlopez.blogg.se/

Svar: Tack snälla :)
Sandra Lundin

21 Michelle Gawronska:

skriven

Åhh, så himla fint!

Svar: Tack snälla :)
Sandra Lundin

22 Pablo:

skriven

Åh så fint!

Svar: Tack så mycket :)
Sandra Lundin

23 Amanda:

skriven

Superfint! :D

Svar: Tack snälla!
Sandra Lundin

24 Jessica:

skriven

Åh va söta!

Svar: Kul att du tycker det. Tack!
Sandra Lundin

25 lillemor:

skriven

Så fint

Svar: Vad roligt att du gillar det. Tack!
Sandra Lundin

26 Fröken Grön:

skriven

Snyggt!

Svar: Tack! Roligt att du gillar det :)
Sandra Lundin

27 Anna [foto]:

skriven

Jag älskar dina katter! Så galet söta :D

Kommentera här: