Källan avsnitt 32. med Emma Sundh

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE
Veckans gäst är ingen mindre än den fantastiska Emma Sundh. Ni är många som önskat henne som gäst och det trillade in nästan 50 frågor inför mitt samtal med henne. Därför pratar vi om allt från hennes blogg, Vintagefabriken, böckerna hon gjort (1 & 2) till att vara mamma och att hitta (eller inte hitta) sin personliga stil.
 
I försnacket berättar jag även att Källan tar lite sommarledigt i en månad från och med det här avsnittet. Jag har en rad grymma gäster inplanerade framöver och behöver ta lite tid till att förbereda inför nästa säsong. Under tiden får ni gärna gräva er längre bak i arkivet eller önska kommande gäster via facebook eller instagram.
 
För att lyssna på Emma klickar ni här eller söker på Källan i iTunes/Podcaster. Den här veckan nådde vi förresten 50 000 nedladdningar och en tävling vore ju på sin plats när jag återvänder efter sommarlovet. Tack för att ni lyssnar ♥
1 Linnéa :

skriven

Åh, ska genast ladda ner och lyssna! Vill passa på att säga att jag tycker att du gör ett så bra jobb med Källan, verkligen grymt proffsigt!

2 Helen:

skriven

ska oxå lyssna så fort jag hinner:) ha en toppendag!!

3 Johanna:

skriven

Jaa! Ännu en favorit som du intervjuat, detta blir dagens "i öronen" under promenaden :)

4 Jenny Olofsson - En Vintage Saga:

skriven

Åh ska genast lyssna! Vad kul att du gör podcasts :D Jag är lite efter när det gäller podcasts, så jag har precis försökt mig på att hitta några bra och då blir jag extra glad över att du har en :D:D

5 Ulrika:

skriven

Åh, funderade senast idag på om det skulle bli någon sommarledighet för Källan - men befarade mycket mer än en månad! (räknade snarare med fram till september, typ...). betyder det alltså att du kör igång i juli igen? (min plan är att ligga på soffan från augusti och vänta in min bebis som är beräknad 23/8, så jag har liksom redan planerat att inte lyssna på nya avsnitt av Källan fram tills dess så jag har nåt att se fram emot i min höggraviditet, hehe :P)

6 Maria Ekblad - bröllops och nyföddfotograf:

skriven

Superbra avsnitt! Tråkigt med sommarlov men förstår att det kan vara skönt med en liten paus. Alla kreativa processer behöver väl vila ibland. :) Men vad spännande med tävling!

7 Alicia:

skriven

Härligt peppigt avsnitt! Och vad sugen jag blev på att undersöka möjligheterna att hålla broderikurs via Vintagefabriken! Säger återigen TACK Källan för idéer och dörröppningar :)

8 Jessan:

skriven

Riktigt bra avsnitt - som alltid!

Kommentera här: