Källan avsnitt 30. med Jennifer Stroud

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE
 
Onsdag betyder ett nytt avsnitt av Källan och veckans gäst heter Jennifer Stroud. Av någon anledning uteblev försnacket till veckans avsnitt men det betyder inte att Jennifer inte förtjänar en varm presentation med tillhörande applåd. Men för att göra det enkelt för mig länkar jag till hennes blogg så att ni själv kan gå in och bli totlat hänförda av hennes vackra bilder och kloka tankar.
 
I avnittet pratar jag bland annat om det här inlägget som hon skrivit och här kan ni läsa mer om hennes utbildning och om Edinburgh. Jag säger vid ett tillfälle även att jag är den enda i min familj som är kreativ vilket jag i efterhand kände var lite taskigt sagt eftersom det inte riktigt stämmer. Så, sorry fina familjen.
 
Vill du lyssna på när jag och Jennifer pratar feminism och om hennes absolut bästa livtips? Klicka er då in här eller prenumerera på podden iTunes/Podcaster.
1 Anna María:

skriven

Vad kul det ska bli att lyssna på Jennifer! Får bli på vägen till och från jobbet idag.

2 hanna, förbanna:

skriven

åh, vad roligt! :D

3 Jessica:

skriven

Så himla bra avsnitt! Jennifer är alldeles fenomenal!

4 Daniella 🌙:

skriven

Älskar din poddradio så mycket <3

5 ISA:

skriven

JAAAAAA!! jennifer är ju så jäkla fin och bra! det här ska bli så spännande. Undrar om hon är lika peppande i tal som i skrift. hihi.

SVAR: haha det är för du är så vuxen och mogen sandra, jag äter den aldrig ;) haha. Barnmenyn till mig tack! ;)

6 Netti :

skriven

Vad spännande :-D

7 Hey Emelie:

skriven

Åh Jennifer! Älskar hennes blogg!

8 kaneli:

skriven

Briljanta Jennifer! måste lyssna snarast!

9 Vicky:

skriven

jenka <3

10 evelinaskonstigating.:

skriven

Hej på dig!
Vill bara säga att jag hittade din podd igår, och att den är grym!
Har sträck lyssnat hela dagen idag, inspirerande och intressant!
Ha det fint 😃

Svar: Blir så himla glad av såna här kommentarer, tack så mycket :)
Sandra Lundin

11 Isabel - outofoffice.devote.se:

skriven

Åh ska lyssna nu! Kan en önska personer till kommande poddar här? I så fall skulle jag gärna vilja höra någon illustratör - ex Sanna Weislander (SWART) eller Hejnum :)

Svar: Man får alltid önska gäster så tack så mycket för dina förslag :)
Sandra Lundin

12 Maria Ekblad:

skriven

Åh så himla bra avsnitt! Du kanske redan har henne på listan men jag tycker verkligen du ska ha med Gabriella Soutine. Hon är så otroligt inspirerande och grym!

13 Martina:

skriven

Din podd är så himla bra!! Älskar intervjuerna med alla inspirerande människor och kul att man lär känna dig lite mer också!
Alltså sån himla toppenpodd :) Ser fram emot fler avsnitt.

14 elise:

skriven

mycket trevligt att lyssna på!

15 Andrea:

skriven

Måste bara säga att jag är så sjukt glad över att ha hittat din podd! Skriver alltid ner små ord och tips och har en liten lista med peppiga grejor som du och dina gäster pratat om :)

Tänkte även slänga in ett önsketips om gäst! Bahkadisch heter hon på instagram!

16 Andrea:

skriven

Måste bara säga att jag är så sjukt glad över att ha hittat din podd! Skriver alltid ner små ord och tips och har en liten lista med peppiga grejor som du och dina gäster pratat om :)

Tänkte även slänga in ett önsketips om gäst! Bahkadisch heter hon på instagram!

Svar: Tack snälla, blir så glad av att höra sånt här :) Superbra tips, ska genast kolla in!
Sandra Lundin

17 Rebecca Larsson:

skriven

Åh äntligen, Jennifer är verkligen briljant

Kommentera här: