Tiny people in big places: Januari

I mars förra året startade jag ett litet fotoprojekt som jag döpte till Viktor och fyren. Det gick ut på att jag varje månad tog nya kort på Viktor vid fyren som finns här där vi bor. Nu är det bara två månader kvar innan jag kan knyta ihop säcken för just det projektet och alltså hög tid att starta ett nytt. Även den här gången fick Viktor bli huvudfiguren och årets fotoprojekt kommer heta "Tiny people in big places" efter en av mina favvohashtags på instagram.
 
En bra sak med det här projektet är att man får en rejäl promenad eftersom stället jag valt ligger en bra bit bort från vårt hem. Fast det allra bästa är ju att man får se naturen skifta på samma plats under ett helt år.  Såhär såg det alltså ut idag, den 25/1 2015.
1 Vardagsmagi:

skriven

Fina bilder! Och kul idé med ett fotoprojekt. Det är härligt att följa årstiderna med kameralinsen. Kolla in jonnajinton.se, hon tar också fina bilder.

2 Maria Ekblad:

skriven

Åh vad fint :) Det är ju väldigt inne att fota sådana bilder även inom bröllop :)

3 lovisa:

skriven

vilken fantastisk hashtag! scrollade igenom bilder från den nu när du tipsat, mycket som var riktigt snyggt. ser fram emot ditt projekt!

4 Aaa:

skriven

Så höga träd ni har där i södra Sverige! Fint!

5 Rebecca:

skriven

Roligt med ett sådant projekt :)
o vilka fantastiska träd måste jag säga!

6 Stina - Tillvaron.se:

skriven

Var kul med ett nytt projekt! Ska bli roligt att följa, speciellt att se skiftningarna trädens löv och dess varande/icke varande :)

7 Amanda:

skriven

Vad härligt projekt :) Och vilken allé! Synd att jag inte har någon sån runt husknuten här...

8 Cecilia RockBabe Kärvegård:

skriven

Vilka härliga bilder!

Önskar dig en suverän söndag!

You Rock!!!

9 Rebecka :

skriven

Vad kul att du fortsätter med ett nytt fotoprojekt! Jag är sugen på att göra ett själv men har inte riktigt kommit underfund med vad jag vill göra :)

10 hanna, förbanna:

skriven

himla fint projekt!

11 Helly:

skriven

Vilket kul fotoprojekt! Ser fram emot att se resultatet av Viktor och fyren.

Kommentera här: