En naturbegåvning

När jag var på besök hemma i påskas fick jag chansen att vakna upp ihop med den här söta trollungen på 1 1/2 år. För er som är nya här (hej hej och tack snälla för att ni vill följa min blogg!)  kan jag berätta att det är min systerdotter Emilia.
 
När vi hälsade på i julas var det inte längre jag som fick stå bakom kameran utan den lilla bebisen (som numera är två år och verkligen en stor tjej) skulle prompt ta bilderna själv. Och rackarns, hon är ju bättre än mig på det där med selfies!
1 Beata:

skriven

men åh det låter superintressant med den diy gruppen!

2 jennifer:

skriven

Åh, så vackra bilder!!

3 ellen:

skriven

herregud va söt hon är!

4 hanna, förbanna:

skriven

så fina bilder! Vilket hår hon har!

5 Boel:

skriven

Men åh vilken söting som tar fina bilder :D

Sv: Tack!

6 frameit.webblogg.se:

skriven

Herregud va fina ögon hon har! Så fina bilder, första är underbar!! :D

7 Oslofru:

skriven

Vilka bilder, så otroligt söt! <3

8 ♀ THE REVOLT ♀ :

skriven

:OOOO första bilden, wow säger jag bara! Den bilden var sjukt jävla vacker!:o Älskar vinkeln i bilden! Väldigt bra foto, mer än mkt bra!

9 Jessan:

skriven

Wow, första bilden är ju magisk, så skarp och fina färger!

10 Sabina Lundin :

skriven

Vad fint inlägg och Superfina bilder :) får tårar i ögonen när jag läser.
Hon saknar Sandra och Viktor mycket. Vi måste ses snart. Saknar er också :) ❤️

11 G I N A ~:

skriven

dom ögonen! :')

12 Karin:

skriven

Vilka söta bilder!

13 johanna:

skriven

åh vilken fantastiskt söt unge! och första bilden är helt underbar!

14 Paulina:

skriven

Superfina bilder!

15 Anna [foto]:

skriven

Vilka ögon!

16 Amanda Niclasson:

skriven

Underbara bilder!

17 Emmy:

skriven

Men åh så söt! :)

18 ISA:

skriven

men hon är ju så docksöt så jag vet inte vad!

19 Fredrikapåvinden:

skriven

Haha åh!

20 christin:

skriven

vilka fantastiska bilder!!! Den översta bilden skojar man inte bort!

21 Celine:

skriven

Första bilden var ju hur vacker som helst!

22 fröken josefine:

skriven

Men guuuud så söt hon var! Vilka ögon :)

23 Kajsa-Stina:

skriven

Aaw vilken sötnos! Barn är bara för härliga :) Har turen att ha många kusinbarn i min släkt och dom är verkligen så härliga! Raka och ärliga och är inte rädda för att säga vad dom tycker och tänker :)

Kommentera här: