Tävling: Häng med på ett oförglömligt äventyr!

Nu har tiden kommit då jag stolt kan presentera den första tävlingen i min blogg. Extra stolt är jag eftersom det är jag själv som fått styra upp hela den här fantastiska upplevelsen. Jag har nämligen bjudit in ett gäng underbara instagramvänner för att bo en helg med mig på det ljuvliga eremitaget Urnatur.
 
Om ni inte vet vad ett eremitage är (vilket inte är så konstigt) så tycker jag absolut att du ska klicka dig in på deras sida för att få se det med egna ögon. Det går helt enkelt inte att beskriva med ord den vackra tanke som ligger bakom den här lilla stugbyn med kojor i träden och dess fantastiska natur. Tanken bakom den här helgen är att få spendera några lugna dagar ute i den mest ädla naturen tillsammans med några människor som verkligen uppskattar vackra vyer. Jag tänker att det blir många härliga middagar runt stora bord, en himla massa fotopromenader, mycket prat och skratt och framför allt ett oförglömligt minne.
 
Under nästa säsong (datum är inte spikat än men det kommer så småningom) åker jag dit en helg tillsammans med de underbara människorna nedan. Vill du vara en i gänget? Lära dig mer om fotografi, njuta av naturen på ett så vackert och fridfullt ställe och bara njuta tillsammans med ett gäng härliga nyfunna vänner? Klart du vill! Du har dessutom chansen att få göra det just nu genom att delta i den här tävlingen.
 
 
Wisslaren                                      Louiselj
Locarl                                            Sannalinn
_ThomasWijk                                 Fridaoathgrove
Lineak                                           Wuditlooklike
Viktor.Holm                                    Myatilio
 
Gör såhär: För att delta vill jag att du lägger upp den första bilden i detta inlägg samt en liten text om tävlingen på din blogg. Räcker med att förklara att du är med och tävlar om en oförglömlig helg på eremitaget Urnatur och så en länk hit till min blogg eller till det här inlägget. Har du ingen blogg går det enkelt att dela samma typ av information på facebook, i detta fall vill jag även att man följer sidan "Atilio" på facebook så att jag kan se delningen. I båda fallen kommenterar man även här under och skriver att man är med i tävlingen (glöm inte fylla i er mailadress!).
 
Tävlingen avgörs vid midnatt 15 December och jag kommer att påminna om tävlingen fram tills dess. Boende och mat är gratis och resa till eremitaget från Stockolm eller Göteborg ingår även för den som är den lyckliga vinnaren. 
1 EvaP:

skriven

Nu har jag följt dina instruktioner och hoppas på vinst.

Inlägget på min blogg finns här: http://eva.monkeytoys.com/?p=20526

2 Hanna:

skriven

Så himla roligt! Finns det någon åldersgräns eller klarar jag mig på sexton år?

Svar: Det finns ingen åldersgräns så länge du har tillåtelse från dina föräldrar att åka iväg :)
Sandra Lundin

3 Charlotte:

skriven

Låter supermysigt för en fotonörd som jag :)

4 Agnes - Cashew Kitchen:

skriven

Fantastiskt! Vill SÅ HIMLA GÄRNA åka med på detta <3<3<3 Så ska definitivt vara med och tävla!

5 My Fredblad:

skriven

Gud vad coolt! Hur hittade du tilld et här stället? :D

6 Emelie Ekman Lindqvist:

skriven

Men gud vilken rolig tävling! Ser helt fantastiskt ut. Synd att jag inte är hemma annars hade jag gärna varit med och tävlat! Lycka till :)

Svar: Meeen, du kanske kommer hem till någon gång nästa år? ;)
Sandra Lundin

7 K- S:

skriven

Kul med tävling! Jag tror det finns de med större fotointresse än mitt men hoppas att ni får en rolig helg tillsammans! :)

8 AgnesBlixa:

skriven

Wow vilken underbar tävling! Fotografi, natur och lugn kan det bli en bättre kombination? Tror inte det. Detta måste vara bland de bästa tävlingarna jag stött på på en blogg... Kram!

Svar: Amen va med och tävla då :D
Sandra Lundin

9 Julia Müller-Sandvik:

skriven

Underbart, men har så fri tillgång till eremitage här i Jokkmokk och så längt till Urnatur att jag inte är med och tävlar, men hoppas att den lyckliga vinnaren verkligen njuter av upplevelsen!! :)

sv: Åh, det har vi, 6 stycken fåglar, just nu sitter fyra av dem uppe på TV:n och stirrar argt på mig, hehe, de tycker nog att jag dissar ;)

10 Daniel J:

skriven

Är givetvis med i denna tävling. Djur och natur med ett gäng nördar...bättre blir det inte 👍

Svar: Så roligt! Eller hur ;)
Sandra Lundin

11 Emelie Ekman Lindqvist:

skriven

Förmodligen inte men jag kan lägga ut tävlingen iaf :D fixar det tills på söndag så länkar jag till dig bara! Lycka till! otroligt roligt tävling, bra jobbat :) Kram

12 Emmali:

skriven

Super fin ide, jeg deltager også i konkurrencen! Her er min blog: http://disseordernok.blogspot.dk

13 Mikaela:

skriven

Sååå nu är jag också med och tävlar! :) http://bympv.blogg.se/2014/november/tavling-hos-atilio-2.html

Svar: Tjohoo, vad roligt!
Sandra Lundin

14 Agnes - Cashew Kitchen:

skriven

Hej igen! :) Nu har jag joinat tävlingen! inlägget hittar du här:
http://cashew-kitchen.com/2014/11/12/competition-a-tranquil-weekend-at-urnatur/

Svar: Jippie! :D
Sandra Lundin

15 Timeoftiger:

skriven

Nu har jag deltagit.

Svar: Åh, vad roligt! Och bra jobbat med länkningen :)
Sandra Lundin

16 Timeoftiger:

skriven

Jag har nu gjort min första LÄNKNING någonsin, om jag är stolt...

17 sandra:

skriven

jag är med och tävlar, glömde om jag skrev det eller inte? haha lyckat <3 hoppas jag vinner osv :D

Svar: Vad roligt :) Lycka till!
Sandra Lundin

18 Emelie Ekman Lindqviste:

skriven

Har länkat din tävling nu! :D Lycka till!!

http://emeliece.blogg.se/2014/november/tavling.html

Svar: Du är ju för söt, tack snälla :)
Sandra Lundin

19 Emelie:

skriven

Är med och tävlar nu! Hoppas på vinst, det låter som en rolig upplevelse och jättemysigt!

Svar: Vad roligt att du är med och tävlar :) Lycka til!
Sandra Lundin

20 lovisa:

skriven

nu har jag fixat länk så är såklart med! PUSS! (http://polichinelle.se/2014/november/fyra-bra-grejer-pa-internet-just-nu.html)

Svar: Jippie, vad roligt :D
Sandra Lundin

21 busyizzy:

skriven

Nu har jag också deltagit i tävlingen. Här kan du läsa mitt inlägg. http://busyizzy.blogg.se/2014/november/tavlingsdags.html

22 felicia.:

skriven

Här har vi mitt inlägg. Vilken himla bra idé du har kommit på. Blev helt galen när jag såg detta och kände att detta är ju verkligen något för mig!!

Åh. Krami.

23 Anna [foto]:

skriven

Jag är med och tävlar - såklart! Detta verkar helt fantastiskt. Mitt "bidrag" hittar du här: http://annae.blogg.se/2014/december/tavling-hos-atilio.html

:)

24 Jenny Jönsson:

skriven

Hej! Blev helt eld & lågor över denna tävling så jag delade infon på min fb :) HOPPAS vi ses <3 God Jul!

Svar: Så roligt! Du får inte glömma att gilla "atilio" på facebook ;) Lycka till i tävlingen och god jul!
Sandra Lundin

25 Hanna:

skriven

Jag vill också hemskt gärna vara med och tävla, jag har postat ett inlägg på min blogg om detta. Ska hålla tummarna jättehårt för det vore verkligen den mest fantastiska vinst jag kan tänka mig!
http://daysofhanna.blogg.se/2014/december/urnatur.html

Svar: Vad roligt att du vill vara med och tävla! Lycka till :)
Sandra Lundin

26 o_karl:

skriven

Sådär, klart och betart! Har ingen blogg, men postade på Facebook och hoppas att du kan se det :) https://www.facebook.com/kalle.olofsson.1/posts/888321564541091:0

Detta vore magiskt, så jag hoppas så mycket jag kan :)
/o_karl, Karl Olofsson

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

27 Juliane:

skriven

Drömmen om att ha min egen friggebod mitt i skogen, med plats för mycket tankar, endast inredd med ett bord, en stol, papper och penna och med en liten vedspis, vaknade när jag för första gången läste om Skogseremitaget/ Urnatur i ett magasin för några år sedan.

Det vore fantastiskt att få åka dit tillsammans med er - mitt bidrag hittar du här: http://frokenskicklig.blogspot.se/2014/12/into-woods-dreaming-about-hermitage.html

Varma hälsningar från Skåne!

Juliane

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

28 Anna:

skriven

Värt en chansning, inlägg på bloggen!

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

29 @bortaitankar:

skriven

Så! Nu är det bara att hoppas

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

30 @bortaitankar:

skriven

Så! Nu är det bara att hoppas

31 Betina Alpskog:

skriven

Jag vill så klart ta chansen!!
Har delat på FB och Instagram.
Håller tummar och tår!
Kram

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

32 @pethey:

skriven

Chansade den 10 november! Håller alla tummar och tår https://www.facebook.com/peter.hammarberg.37/posts/10152765995946348:0

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

33 Zusanna:

skriven

jag är med och tävlar eftersom att det verkligen vore vara SÅ underbart och fint att få ta del utav naturens vackerhet på detta vis!


(dela tävlingen på fb)

Svar: Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

34 ethel:

skriven

Nu är jag med och tävlar! Vet inte om jag gjort rätt, men la upp på facebook. Kunde inte dela den med dig tror jag, men här är en länk till mitt inlägg (tror jag haha) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154908591055153&set=a.10150714394540153.709588.872015152&type=1

Svar: Jag kunde se :) Perfekt! Lycka till :)
Sandra Lundin

35 Moa Björnberg:

skriven

Underbar tävling! Synd att man jobbar så mycket bara, för vem skulle inte vilja vara en del av det härliga gänget?

36 Emelie:

skriven

SHIT vad nära att jag glömde den här fantastiska tävlingen! Tack för påminnelsen!

Jag skulle, bokstavligt talat, kissa på mig av lycka om jag fick vara en del av ert fina gäng!

Länken kommer här: http://makrills.blogg.se/2014/december/tavlar-om-ett-ovarderligt-aventyr.html

37 LisaMarie:

skriven

Men vad sjutton det verkar så himla coolt, jag är också med! Här hittar du mitt bidrag:

http://lisamariesvarld.blogspot.se/2014/12/tavlingstips-en-dromhelg-pa-eremitaget.html

38 Nellie:

skriven

Helt fantastiskt att jag snubblade över denna tävling. Detta ställe finns på min bucket list. Om jag skulle vinna hade jag exploderat. tack och hej.

http://fellienredriksson.blogg.se/2014/december/tavling-magisk-helg-i-en-forhoppningsvis-dromsk-och-futuristiskt-john-bauer-liknande-miljo-dor.html

39 Nellie:

skriven

Helt fantastiskt att jag snubblade över denna tävling. Detta ställe finns på min bucket list. Om jag skulle vinna hade jag exploderat. Tack och hej. Här är mitt bidrag:

http://fellienredriksson.blogg.se/2014/december/tavling-magisk-helg-i-en-forhoppningsvis-dromsk-och-futuristiskt-john-bauer-liknande-miljo-dor.html

Kommentera här: