En liten läsarundersökning

Jag är i Stockholm och gosar med tjejen på bilden och tänkte därför publicera det här inlägget som legat och grott i utkast-mappen himla länge nu. Så släpper jag bloggen lite under dagen och ägnar mig åt mys istället. Ha en fin första advent kära ni!
 
Tack för alla svar. Jag har tagit bort formuläret eftersom jag håller på att sammanställa resultaten nu. Ni är alltid välkomna att kontakta mig om det finns något ni vill se mer av i bloggen. Vill ni se mindre av något blir jag inte ledsen om ni scrollar förbi just de inläggen, jag kräver inte att man ska lusläsa allt. Tack för att ni är så engagerade, det får mig att älska min blogg!
 
1 Malin:

skriven

Svarar så klart, men tycker det är svårt att komma med konkreta tips på hur bloggen kan bli bättre eftersom jag redan tycker den är så bra. :)

2 Maria Ekblad:

skriven

Vet inte om min dator krånglar men jag kan inte välja flera alternativ :( Så skickar inte in något för det blir ju fel då...

Svar: Det är formuläret det är fel på och jag har inte tillgång till dator så att jag kan rätta till det just nu :/ några andra fyllde i ett alternativ och förklarade hur de menade i slutet när man kan skriva vad man vill. Men förstår om det blir krångligt!
Sandra Lundin

3 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Har svarat! Men måste bara säga att jag alltid verkligen älskar dina guide-inlägg!! :)

4 Vicky:

skriven

vad du är grym som fixar en survey och allt! du har helt klart en genomgående kvalitet här. älskart!

5 Frida:

skriven

Men åh vilken bra idé! Supertrevligt som läsare att känna sig involverad, samtidigt som det ju måste vara guld för dig att få sån klar feedback. För övrigt så kan jag ju säga att jag älskar din blogg typ mest överlag, så det jag gillar minst fick gå oifylld då det ju inte finns något sådant :)

6 K- S:

skriven

Jag har svarat! Fortsätt så här, din blogg är så bra!

Svar: Tack snälla du!
Sandra Lundin

Kommentera här: