Instagramtips: Everyday life

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE
 
@amandajanejones + spana in hennes man @creelanejones
 
Jag har faktiskt aldrig gjort ett inlägg där jag tipsar om mina favoritbloggare och anledningen till det är nog främst att det känns som att jag läser samma bloggar som alla andra. Där är ju verkligen instagram ett oändligt mycket större flöde och eftersom ni verkade gilla tipsen på djurkontonatt följa så kör vi vidare på en annan favoritkategori: nämligen livsstils-instagrammarna. Jag tänker att bilderna får tala för sig själva så här är de utan vidare presentation.
 
Att säga att det här bara är vanliga liv är kanske att ge alla lite ångest för de här bilderna är helt fantastiska. Men ibland tycker jag det är så skönt att få drömma sig bort och inspireras på det här sättet. Har ni någon vars liv alltid ser sådär underbart härligt ut och som jag borde spana in?
1 Esmeralda:

skriven

Vilka grymma tips! ska kolla upp dem :D

2 Matilda:

skriven

Måste spana in! Jag tror jag är lite mer för att hitta intressanta personligheter att följa, mer än att bilderna är estetiskt tilltalande. Men jag beundrar de som lyckas fånga de magiskt fina ögonblicken i livet så himla mycket. Önskar jag bemästrade den egenskapen lite bättre!

3 Anna:

skriven

Tack för dessa tips! Helt i min smak :)

4 Frida:

skriven

Åh så fina konton, du har ju helt rätt i att instagram har en helt annan nivå av variation. Fast å andra sidan så skulle jag inte ha något emot att läsa vilka bloggar du läser? Är säker på att du skulle funna få till det lite fint, med typ olika teman, ssså vilka bloggar du läser för DIY tips eller bakning eller nåt? :)

5 Emma Nilsson:

skriven

Så himla fina konton allihop!

6 Emma Nilsson:

skriven

Har förresten heller inget emot att veta vilka bloggar du läser, tycker det är så kul att se :)

7 ISA:

skriven

alltså näää, får sån jäkla mindervärdeskomplex av perfekta instakonton, haha! bra inspo men känner mig ju så usel själv ;)

8 chrissy:

skriven

arvida byströms!! och @cupidbow så himla fajnt allt hon lägger upp :')

9 Anna:

skriven

Älskar instagram och alla inspirerande konton :D

10 Vicky:

skriven

äh vadå din insta är ju minst lika perfekt <3

11 starsinlife.blogg.se:

skriven

Så fint!!

12 Anna:

skriven

Åh! Måste följa dem bums! Älskar tips! Kände att jag även ville följa dig men hittar dig inte. Vad heter du på instagram?

Svar: Haha är så dålig på att nämna det men jag heter myatilio :)
Sandra Lundin

13 Isabell:

skriven

Så himla fina tips !

14 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Vilka bra tips, precis vad jag behöver! :)

Kommentera här: