Nästan bara barngos

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
20150607_7894
I fredags vaknade jag upp i min lillasyster Sabinas soffa. Hon och hennes sambo hade båda pipit iväg till jobbet så jag passade på att få lite gjort jag med innan Emilia vaknade.
 
20150607_7898
Efter nio någon gång kom hon intassandes till mig. Gullunge!
 
20150607_7916
Vi spelade memory och hon vann stort fast att jag inte ens gjorde mig.
 
20150607_7917
Smalt lite när hon sa "din tur" hela tiden. Världens bästa lilla tvååring.
 
20150607_7938
20150607_7940
Sen började magarna kurra och vi gjorde frukost. Nu lät uppmaningen helt annorlunda och istället för "din tur" sa hon upprepande gånger "fota mig, fota mig!" haha okejrå.
 
20150607_8140
Vid elva kom hennes mamma hem från jobbet och vi tog bilen ut till vår egna lilla mami.
 
k
Det var verkligen riktigt sommarväder ute så vi passade på att fota lite gravidbilder och sådär i trädgården.
 
20150607_8117
<333
 
20150607_8133
Sen satte vi oss i bilen mot Göteborg. Sabina och hennes Jocke skulle på examensfest och jag skulle hem till Viktors föräldrar eftersom lördagen skulle bjuda på möhippa för hans ena syster.
 
20150607_8148
Frans var där! Det är ju Viktors äldsta syster Emmas barn och de bor i vanliga fall i Stockholm. Här visar han hur elefanterna gör ;)

20150607_8151
Kvällen bestod mest av fix inför möhippan och till vänster i bild är Viktors yngsta syster Agnes sen hans bror Anton och hans fru Sara.
 
20150607_8154
Anton och Sara ska ha barn i höst och jag är så jäkla lycklig över att vi kommer få två nya syskonbarn med bara en månads mellanrum typ. Finns inget finare än när familjen växer ju.
 
i
När den här lilla pysen drog på sin polisbilspyjamasen insåg jag hur himla trött jag själv var.
 
20150607_7336
Det tar på krafterna att maximera goset med sånna här små godingar. En himla fin dag dock och imorgon kikar vi på själva möhippan tycker jag!
 
1 THIRIL THAMP:

skriven

sötisar! kär i elefantimitationen :)

2 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Men en sån mysig dag!!

3 starsinlife.blogg.se:

skriven

Vad söta bilder ♡ myspys!!

4 ISA:

skriven

men hur glad och bekymmersfri blir man inte av att umgås med barn!? Fantastiska små varelser<3

5 emelie:

skriven

Jäklar vad lika Viktor och Anton är!!!! :O galet ju!

6 Liselott:

skriven

Härliga bilder!!
Mysigt med syskonbarn!!

7 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Jättefina bilder! :-)Kul med växande familj!

8 Emma:

skriven

❤️❤️❤️ Från mig & Frans, som tittar på sig själv & skriker "Lans Lans" och gör elefanten igen! 😂

Svar: Haha sötnosen :)
Sandra Lundin

9 Emma:

skriven

❤️❤️❤️ Från mig & Frans, som tittar på sig själv & skriker "Lans Lans" och gör elefanten igen! 😂

10 Emma:

skriven

❤️❤️❤️ Från mig & Frans, som tittar på sig själv & skriker "Lans Lans" och gör elefanten igen! 😂

Kommentera här: