Källan avsnitt 29. med Elsa Billgren

Det är med stor glädje jag kan avslöja att det är vintagedrottningen Elsa Billgren som är veckans gäst i Källan. Ni är många, många som önskat henne ända sedan starten och förra månaden hade jag äntligen vägarna förbi Stockholm och kunde smita in i hennes ateljé en stund.
 
Med mig hade jag ett gäng frågor om alla klänningarna, bloggen, kändisskapet och vad kreativitet betyder för henne.
 
Resultatet av vårt samtal hittar ni här eller genom att söka på Källan i iTunes eller podcaster-appen.
Vi finns även på Instagram (@podcastenkallan) där vi försöker ge er möjlighet att ställa egna frågor till de gäster som dyker upp framöver. Missa inte det alltså!
1 Vicky:

skriven

hurra! ska bli så fint att lyssna på evigt vettiga elsa. och sån ynnest att få ha co-poddat källan med så många duktiga personer!

2 Rebecka:

skriven

Wiiiiieee! Har längtat efter detta avsnitt. Blir perfekt att lyssna på under frukosten.

3 Maria Ekblad:

skriven

Wow är det redan 29 avsnitt!? Grymt! Gillade detta massor också, perfekt att lyssna på påväg till jobbet. Så inspirerande och peppigt!

4 Alicia:

skriven

Alltså Källan är så himla bra och välgjord Sandra, det känns verkligen att du lägger ner hela din själ varje gång. Det är så jävla givande att lyssna! Jag älskar att sätta på ett avsnitt i högtalarna hemma och bara gå runt och pilla med saker som behöver ordnas och bli lite gladare och lite klokare av det jag hör. Jag sparar det här avsnittet till ett sånt tillfälle och längtar redan.

5 Boel:

skriven

Åh, kan inte vänta på att få ha lyssnat igenom alla tills det här avsnittet :D
Alla avsnitt är så himla bra och inspirerande :D <3

6 Anna María:

skriven

Pepp! Ska bli jättekul att lyssna.

7 Sandra:

skriven

Vilket fint och inspirerande avsnitt :)

Svar: Tack :)
Sandra Lundin

8 e:

skriven

tycker verkligen om elsa! ju mer man hör henne prata desto mer respekt får jag för henne :) mycket bra avsnitt!

9 linah:

skriven

snygg bild:D!

10 Jessan:

skriven

Tjoho, bra avsnitt!

11 Joy Wagner:

skriven

Spännande!!!!

Just nu har jag en liten tävling där man kan vinna ett fint pris från MoroccanOil skulle varit jätte kul om du ville delta!

Kraaam och tack för en underbar blogg

12 Christin:

skriven

Kul!! Skall deffo lyssna vid nästa barnvagnspromenad!!

13 Marja - Baka Sockerfritt:

skriven

Underbart! Har lyssnat, och det är alltid lika kul!

14 Frida:

skriven

Måste skicka lite kärlek för jag tycker nog det här var ett av de bästa avsnitten du har gjort! Har följt Elsas blogg länge och det kan ju bli lite småsegt ibland när bloggare man har följt länge blir intervjuade för att man redan vet svaren på det mesta men du ställde så himla bra frågor så jag var helt fast under hela avsnittet! Hade gärna lyssnat på er en time till haha :)

Svar: Åh, vad fin du är. Tack snälla för de här orden :D
Sandra Lundin

15 Johanna:

skriven

Åh detta måste jag lyssna på, Elsa är min eviga girl-crush - hon är bara så inspirerande, vacker och klok. Detta blir dagens lyssning på promenaden!

16 Jasmine:

skriven

Underbart!

17 Matilda:

skriven

Harlig podd med Elsa! Hon har varit en forebild lange men det var extra kul att fa veta mer hur hon tanker kring sitt arbete, sin kreativitet o livet i stort. Som nagaon skrev ovan sa fick man verkligen veta massa nytt om Elsa - keep up the good work Sandra!

Kommentera här: