Hatten

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE
 
 
20150628_0087
Untitled-1
Tänkte mest kika in och tala om att jag äntligen har köpt en hatt! I flera år har jag tänkt att jag borde göra det och jag har testat tusen olika varianter och alltid bestämt mig för att lägga tillbaka dem på hyllan i affären. Tills nu! Hittade den perfekta formen inne på Rut & Circel och för två hundralappar blev den min. Har haft den på mig varje dag sedan förra veckan, är så kär!
 
Det här inlägget får bli lite kort och ytligt för senare idag tänkte jag lägga upp en lite tyngre och mer innehållsrik text. Tänkte egentligen skriva att jag från och med den här veckan drar ner på inläggen till bara ett om dagen men jag har så mycket jag vill få med att jag nog inte kan hålla det. Hoppas att ni är okej med att det bara blir ett de allra, allra soligaste dagarna i alla fall :)
 
2
P.S Längtar så tills den här stor rumpa-trenden övergår till biffiga vader för jag har jobbat på mina calves i flera år. Vill börja visa upp dem i diverse sociala medier för allas beundran ju. Nä på riktigt, älskar dem faktiskt.
1 Julia:

skriven

Superfint! Hatt är definitivt det bästa sättet att liva upp en outfit och en mycket bra sommaraccessoar. :)

2 e:

skriven

i'm with ya sista - biffiga vader ftw!!

3 ISA:

skriven

men asså goddamn vilken tiopoängare!!

4 Maria Ekblad :

skriven

åh vad snyggt på dig! :)

5 Elin :

skriven

Känner precis igen mig i det där. Köpte min hat i våras och den används flitigt nu.

6 emma:

skriven

fint!!

7 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

så fin klänning

8 Daniella 🌙:

skriven

Älskar när man plötsligt hittar Den Perfekta Hatten <3

9 Vicky:

skriven

å! fint! älskar slokhatt så himla mkt men passar själv inte alls i det :( för runt ansikte eller nåt åt det hållet. och word på vaderna! har inte jättebiffiga vader, däremot syns mina muskler jättetydligt där av nån anledning. knäppt eftersom jag annars är ganska ... jämnmjuk. :')

10 Jessica:

skriven

Åh vilken fin hatt! Jag har själv också haft svårt att hitta hatt/inte tyckt att jag passat i hatt, tills förr något år sedan då jag provade en hatt som passade så bra. Den lyckan! Så jag förstår mycket väl hur du känner nu!

11 linah:

skriven

fin du är!

12 Vajb:

skriven

Vilken fin! Den passade dig fint! :)

13 Christin:

skriven

Fin klänning! Fin hatt! Och JA- mer vader åt sociala medier!

14 maja.:

skriven

fina bilder du!

Kommentera här: