13 sorters godsaker

 
OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
 
 
Om jag hade haft all tid i världen så hade jag ställt mig och bakat något smarrigt i köket just nu. Men den här helgen flyr vi Karlsborg för Göteborg där vi ska agera flytthjälp och teatersällskap.
 
Därför kommer ett urval av de goda saker jag lagat sedan jag startade den här bloggen. Den femtonde mars la jag upp mitt första riktiga inlägg och nu måste jag komma på något fräsigt sätt att fira bloggens ett års-dag. Men först, godsaker!
 
 
1 bella:

skriven

ohh allt ser helt fantastiskt gott ut!!

2 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Så mumsigt :D

3 Flora:

skriven

sååå fina bilder!

4 elise:

skriven

guuud, allt ser helt fantastiskt gott ut! du är så duktig. syrenkakor låter helt himmelskt.

5 Charlotte - Stories by me:

skriven

Det lät (och såg) såååå gott ut med vitt chokladmousse, my god!! :D

6 Charlotta Sofia springer o trimmar:

skriven

mmmmmm De där syrenkakorna ser ju helt drömmiga ut! MÅSTE testas :)

7 Silje:

skriven

Her var det så utrolig mye godt! Får jo nesten lyst til å lage alt nå med en gang :)

8 Ellen:

skriven

Vilket underbart inlägg! Fantastiska bilder på allt det där som nästan får mig att dregla, haha.. :)

9 Beatrice:

skriven

Åh, så. jäkla. gott. Har nog inte ens insett att jag missat så många av de här!? Och knäppt, min blogg har tvåårs-dag bara 3 dagar innan din fyller ett! Får också hitta på något kul firande på något sätt...

10 Maria:

skriven

Åh vilket mysigt inlägg :D

Har funderat mer och kör all in med namnet och bloggen förresten. Jag tänker ju redan massor på vad jag lägger ut :)

11 agnes:

skriven

Åh, allt ser ju fullkomligt fantastiskt ut! Jag är väldigt nyfiken på syrénkakorna, så fin färg på dem!

12 Wilda:

skriven

åh det bara vattnas i munnen. vilka tips! tack!

13 Jossie:

skriven

Syltkakor är så stört gott!!

14 Tokyoyo:

skriven

Men mmmm! Syrenkakorna var ju så himla vackra, vilken färg!
Bananglassen måste jag prova, och avokadoglass- nja. Det testade jag i Japan en gång, och jag som älskar avokado konstaterade att "jo det smakar avokado, men jag gillar det inte som glass".

15 Ellen:

skriven

Tur att jag precis fikat annars hade jag ju inte vetat vart jag ska ta vägen! Så mycket gott!

Kommentera här: