Källan avsnitt 24. med Katarina Matsson

Det är onsdag och alltså dags för ett nytt avsnitt av Källan!
Personen som sitter och vinkar till er på bilden är alltså ingen mindre än Katarina Matsson, redaktör och webredaktör på ELLE Decoration. Med tanke på hennes yrke var det liksom givet att vi skulle prata om journalistyrket, hur man kan slå sig in som frilansare och vad hon tror och tänker om tidningsdöden.
 
Just den där sista grejen kom faktiskt från en lyssnarfråga som Emelie skickade in via vår facebooksida. Där kommer ni inte bara kunna önska nya gäster utan även få ställa frågor som ni är nyfikna på.
Som om inte det var nog finns vi nu även på Instagram under namnet Podcastenkallan, in och följ och tagga era relevanta bilder med #podcastenkallan så lyfter vi fram dem på de sätt vi kan. Tack för ert ständiga engagemang!
 
Dagens avsnitt kan du lyssna på genom att klicka här, annars prenumererar du bara direkt i iTunes eller i valfri podlyssnarapp.
1 Rania:

skriven

Åh spännande - det ska jag lyssna på nu på direkten!

Svar: Åh tack fina du! Vad glad Jag blir av att höra att du tycker det <3 Jätteglad att jag hittade till din blogg också (tack Maria / Made By Mary!), du känns som en jättehärlig tjej och både dina inlägg och dina podcasts är super! :D

2 ISA:

skriven

nej så spännande! måste lyssna. Kan nog vara himla inspirerande!

3 Beatrice:

skriven

Åh, spännande! Så himla irriterande att jag inte har tid just nu... Lovar att njuta när jag lyssnar ikväll/imorgon!!

4 Johanna Kreater:

skriven

Äntligen! Jag lyssnar alltid på det nya avsnittet när jag går onsdagens långpromenad med hunden och sen går jag och längtar till nästa i en hel vecka :) känns som att detta kommer att vara väldigt intressant!

5 Sara - Träningsglädje:

skriven

JÄTTEBRA avsnitt som jag lyssnade på i luften mellan Åre och Halmstad, två orter som jag bor på efter att ha skapat mitt drömliv. Men även dröminspo behöver fyllas på och där passar din pod perfekt!!

6 Katarina :

skriven

Wiii! Hjälp vad spännande! Tack för trevligt samtal Sandra!

Kram,
Katarina

7 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Alltså, jag känner mig så dålig haha. För jag har tänkt HUR länge som helst nu att jag ska bannemig lyssna på din podcast, läser ju om avsnitten och allt verkar så spännande och intressant. Men jag tar mig som aldrig tiden, har inte kommit in i podlyssnandet över lag, men jag jobbar på det!

8 rebecca:

skriven

gillar verkligen din podcast!

Svar: Men åh, tack Rebecca!
Sandra Lundin

Kommentera här: