10 grymma DIY-tips

OBS! Du vet väl att min blogg har flyttat? Du hittar den på: ATILIO.METROMODE.SE 
 
 
Jag älskar att göra mina egna grejer och jag tror att många av er känner på samma sätt. Därför kommer här lite tisdagspepp i form av tio fina saker man kan skapa.
 
 
 
 
 
 
Fröförpackningar i vattenfärg (printables)
 
 
 
1 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Toppen tips ju - såg marmor klockan tidigare, den ska garanterat göras till vårt nya kök!

2 Alicia:

skriven

Alllltså pompombollar <3

3 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Massor av fint! Alltså de där bollarna, undra hur många tusen sådana man gjorde på fritids? Haha!

4 chrissy:

skriven

mobilskalet!!! MÅSTE göra ett! (inte minst för att en får använda en grej som heter MOD PODGE? bästa namn på ett märke jag hört)

5 Johanna:

skriven

Triangelhyllorna! Så fina! Måste försöka mig på att göra egna tror jag..

6 Annelie:

skriven

åh vad mycket fint! tycker triangelhyllorna är extremt snygga! :)

7 Kaneli:

skriven

Älskar såna här inlägg!

8 junkfoodjunkie:

skriven

Bra tips! :)

9 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså åh så fina och smarta grejer!

10 Jessica:

skriven

Så himla mycket bra grejer och ändå inte för svåra att kunna göra själv! Borde verkligen bestämma att jag ska ha en sån där skapardag snart och vara lite kreativ!

11 Jess:

skriven

Okej nu blir det massor av kommentarer på rak för att jag äntligen sitter vid en dator ;) Så mycket fint du samlat, gillar särskilt grytunderläggen! Betydligt roligare att ha sådana istället för underlägg i kork.

12 Maria Ekblad:

skriven

Åh vad fint med halsbandshängarna. Och en sådan klocka har jag velat köpa för svindyra pengar, men kanske kan göra en egen nu! :D

13 Hey Emelie:

skriven

Åh, triangelhyllorna var väldigt fina! Måste kanske testa :)

14 Josäfin Andersson :

skriven

Damn så mycket snyggt!

Kommentera här: