Jag behöver er hjälp!

1 & 2
3 & 4
 
Först; Tack så mycket för alla era fina förslag på vad podcasten ska heta. Mitt egna förslag var ju inspirationskällan, vilket jag tyckte lät så krystat, och ert svar på det var att jag kanske skulle låta den enbart heta Källan. Så det var exakt vad jag bestämde mig för! När jag satt och pysslade ihop den lilla bilden som ska visas när man lyssnar på podden kom jag på att det ändå skulle stå inspirationskällan just där, så att folk som bara skrollar förbi ändå kan förstå vad den handlar om. Jag hoppas att det var ett smart drag men det ser vi först efter att den lanserats.
 
Nu till det jag skulle behöva er hjälp med idag. Vilken av bilderna ovan tycker ni att jag ska använda mig av? Jag har en personlig favorit men tycker ändå om att låta er vara med i processen. Vet att de inte är så proffsigt gjorda men det känns viktigt för mig att allt kring podden är gjort på den nivån jag är på just nu, alltså utifrån de kunskaper jag har för tillfället. Så därför blev den såhär! Skriv gärna en siffra bland kommentarerna så vet jag vad ni tycker!
 
1 missRamones:

skriven

Yipppiiie vad roligt att podden ska bli verklighet! Tycker alla är fina men kanske allra mest nr 1 då :)

2 linda:

skriven

ooooh! nr 2 var ju jäkligt fin.

3 felicia:

skriven

hej! jag röstar på nr 2 eller 4. eftersom bilden säkert kommer vara ganska liten i en del sammanhang är det ju bra att se att det står 'källan' tänker jag. de andra var fina men lite svårlästa. ser fram emot podcasten som fan!

Svar: Du har helt rätt, så bör jag ju tänka. Tack för hjälpen! Hoppas du kommer gilla den också bara ;)
Sandra Lundin

4 Flora:

skriven

Tvåan! Men tipsar om att skriva bloggadressen i ett mer lättläst typsnitt så att folk hittar hit :) tack för en fin blogg!

5 Elli:

skriven

tvåan!

Svar: Så blir det nog. Tack :)
Sandra Lundin

6 Liselott:

skriven

Hej :)
Jag tycker nr 2
Ser fram mot din pod!!

Svar: Så tror jag också att det blir. Tack finaste du!
Sandra Lundin

7 Mikaela:

skriven

Nr 2! Gillar att man ser källan lite tydligare! Ska bli kul att lyssna sen :)

8 Susanna Maria J:

skriven

Bilden längst upp till vänster! :D

9 Anonym:

skriven

Nummer fyra tycker jag, ser fram emot podden!!

Svar: Tack snälla :)
Sandra Lundin

10 Linnea:

skriven

2!!

Svar: Eller hur! Så fåre bli!
Sandra Lundin

11 Alva:

skriven

ettan eller trean!!

12 Maria:

skriven

Nr 3 eller 4. 4an känns mest "du". Eller iaf det jag ser i din blogg. Lite avskalad och ren men ändå personlighet. Gillar också att "källan" sticker ut här. Betoning på namnet!

13 Maria:

skriven

Nr 3 eller 4. 4an känns mest "du". Eller iaf det jag ser i din blogg. Lite avskalad och ren men ändå personlighet. Gillar också att "källan" sticker ut här. Betoning på namnet!

14 Lottas Fotografi:

skriven

Den första jag fastnade för är nr 3.
Vad spännande med podden!
Lycka till! :)

15 Agnes - Cashew Kitchen:

skriven

Nr 2!

16 Beatrice:

skriven

2! Tycker den är mest spännande, och skulle nog få mig att klicka, samtidigt som man ser vad det står, även i en mindre bild!

17 Emelie:

skriven

nr 2!
Hittade din blogg nu i dagarna, tycker den är härlig att läsa så ska bli kul med pod! :D

Svar: Ja, så blir det nog :) Tack snälla!
Sandra Lundin

18 leavanny.blogg.se:

skriven

SV: tackar :)

19 Cornelia:

skriven

sv: tack så mycket

20 Life of Johanna:

skriven

nummer 2 :)

21 Sara - Fitspo, fashion & food:

skriven

tvåan är underbar!

22 Sandra:

skriven

Gillar 1 och 3!
Längtar till podden!

Svar: Gillar ettan bäst själv men som andra har skrivit så blir den nog lite väl oläslig sen. Åh, hoppas verkligen att ni gillar podden sen också ;)
Sandra Lundin

23 THE REVOLT:

skriven

Ettan, eller tvåan fast med svart test bara :0

24 Sanna Widman:

skriven

Ettan eller trean :)

Fast 2 och fyra är mera lätt"läsliga" men alla är superfina så :D

25 Sanna Widman:

skriven

SVAR:
Japp, aha okej! :D Jag tyckte den var supergod iallafall :)

26 livet med Asperger och kronisk smärta:

skriven

svar: hoppas den kommer in igen eller kanske finns i butik för den va grymt snygg

27 Sanna Widman:

skriven

SVAR:
Aha okej, najjs :)

28 Life of Johanna:

skriven

oh vad härligt man kunde vara till hjälp :) Då ser vi fram emot prodcasten :)

Tack så mycket :)

29 Liborius:

skriven

2 eller 4 :)
sv. tusen tack:D

30 Sofia:

skriven

Tack så mycket :D

31 Johanna:

skriven

tvåan var fin!

32 Isabelle:

skriven

Gillar 1an och 2an! :-D

33 ullie:

skriven

mmm tror nog nr 2

34 milina.blogg.se:

skriven

3 helt klart! :)

35 Sandra:

skriven

Tvåan är min favorit!

36 Julia Müller-Sandvik:

skriven

Fyran är bäst :)

37 Emiza:

skriven

nr 2

38 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Nummer 3, men egentligen nummer 1 om du gör typsnittet en aning tjockare så det är lättare att läsa :)

39 Nottin:

skriven

Alla var fina men Nr 2 gillar jag mer :)

40 Maria Janhall:

skriven

Jag tycker nummer 4. Enkel, stilren och snygg!

41 Sofia:

skriven

3!

Svar: Tack för hjälpen!
Sandra Lundin

42 Malin:

skriven

Nr 2 tycker jag är bäst :)

Svar: Tack för hjälpen :)
Sandra Lundin

43 Alex:

skriven

3! <3

Svar: Tack för hjälpen!
Sandra Lundin

Kommentera här: