Övervakad av Gösta

Är det verkligen fredag imorgon igen? Var det inte måndag senast igår? Tiden och vädret, ja hemskt vad jag tjatar om dessa saker man jag hinner ju liksom inte med! Men jag klagar inte, helg är alltid fint om än lite vemodigt just den här gången eftersom Viktor åker iväg med jobbet på måndag och är borta i nästan två veckor.
 
Idag har jag dragit på mig målarkläderna (luras lite, för jag är aldrig så smart att jag faktiskt byter om = hade mina vanliga kläder på mig) och målat om en möbel i mitt rum. Hela arbetet övervakades av byggherre Gösta, som ni kan se på bilderna ovan. Fast han brydde sig inte så mycket om att jag slabbade färg på golvet eftersom svinto är en klantskalles bästa vän. Ni ska få se på hela spektalet imorgon tänkte jag för nu ville bara kika in och önska er alla en trevlig kväll!
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Men åh så söt!

2 Linda:

skriven

sååå fin!:D

3 Sandija - fotografi:

skriven

sv. ja jag tror att jag kommer gilla staden! :)
Förresten sööt katt!

4 Rebecka:

skriven

sv. Tack snälla du. Jag blir jätteglad. Din blogg är vacker som en pärla!

Jag undrar också var tiden tog vägen. Var det inte måndag igår?

5 zeb:

skriven

Vilken supergullig katt :)

6 samovaren:

skriven

åhh, så fin! har så lyst på katt sjølv. (og du, det er berre fint at du kommenterar hos meg og elskar noreg! smil.)

7 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

Åh så söt!

8 Emma & Julia:

skriven

Ååh vilken fin kisse! :)

9 Life of Johanna:

skriven

Veckorna springer iväg! :) Så söt liten kisse :)

Jag jobbar som förskollärare, ja jag skall se vad läkaren på MVC säger, men jag kommer nog inte jobba 100% mer denna graviditeten :) Smärtan tar ju på krafterna med så man blir trött, och man hinner inte riktigt återhämta sig, så jag behöver jobba mindre och vila mer.

10 Liborius:

skriven

SÅ fin!

Jag ser väldigt mycket fram till helgen då jag kan få sova ut:) Det tär på en att gå upp 5.10 varje morgon:/

11 Koffe - fotoblogg:

skriven

»Man kanske kan förstora den i tvättmsaskinen?!? haha x)

12 Simon G:

skriven

Jättefina bilder! Så härligt blåa ögon. :)

13 Julia:

skriven

Sv; Tack! :)

Söt katt ^^ och fin blogg har du!

Kram

14 Jossan:

skriven

Så himla fin katt!
sv; Jag vet, jag också haha :)

15 Tommytott - Fotograf i Malmö:

skriven

Sv: Ja det var verkligen helt underbart att helt ovetande så står helt plötligt mannen hemma igen! :D

Underbara foton!

16 Klara:

skriven

Så söt katt! Och dagarna rusar verkligen förbi, vad händer?!

17 Klara:

skriven

Så söt katt! Och dagarna rusar verkligen förbi, vad händer?!

18 Sandra:

skriven

Jag hinner inte heller med... Vart tog tisdag, onsdag och torsdag vägen?! Ikväll väntar dock rolig Halloweenfest så skönt med veckoslut ändå. Hoppas på att nästa vecka går mer långsamt! Ha en fin helg, kram

19 Elin:

skriven

Men vilken sötnos!

Sv: Jag verkligen hatar att vara ute i all julstress. Så himla skönt att vara klar i god tid och istället fokusera på att pynta och göra en mysig stämning. :)

20 Sara Ekman:

skriven

Så fin kisse! :)

21 Sabina :

skriven

Håller med tiden bara flyger iväg :-O när ska man hinna allt man "bör göra"?

Sicken underbar liten katt :-*

22 Charlotte:

skriven

Men SÅ lik Alfie ju! :) Sööööötnos! Ha bästa fredan!

23 MATILDA:

skriven

så fin katt!

24 Venice:

skriven

Ja precis :) Jag jobbar i psykiatrin! Det har jag nog inte sagt mer än i nåt gammmmmmmalt inlägg ;)

25 Caroline:

skriven

Hihi vilken söt katt och vilket gulligt namn! ^^

Spöknatta här är torsdagen innan alla helgons helg, då är affärerna öppet länge och så är det massa tävlingar för barn, ansiktsmålning osv :)

26 Boel:

skriven

Men gulle katt :D

27 Lydia Elstig:

skriven

så fin!

28 ♀ THE REVOLT ♀:

skriven

Jätte söööt!:D älskar ögonen!^^ sjukt fin färg ^^

29 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

vilka ljuvliga ögon!

30 hanna, förbanna:

skriven

vilken hemskt söt byggherre! :)

31 Moa Björnberg:

skriven

Skit vad jag bara blev helt kär i din blogg haha!

Kommentera här: