Tävling: Frameworks One

Just nu sitter jag och är helt fnittrig och pirrig i magen. Jag har nämligen blivit kontaktad av ett företag som har kommit på en sån magnifik idé för att bevara och visa upp sina finaste bilder. För visst är det väl ändå tråkigt när vi nu fotar så himla mycket att de bara ska stanna på instagram eller på bloggen? Det är dags att visa upp våra verk och det är dags att visa upp dem genom något riktigt vackert. Varför pirrar det då i min mage? Jo,  jag blir så himla lycklig när jag hittar kreativa och visuellt vackra lösningar.
 
Frameworks One är en ram som på många vis påminner om en vinylspelare. Den är gedig och vintage-inspirerad samtidigt som den är übermodern. Man skulle kunna säga att det helt enkelt är en upplyst ram där du lätt byter ut dina favoritbilder för att kunna visa upp dem. Den här ramen finns inte ute på marknaden än utan idag lanseras deras kickstarterkampanj som ska ta dem hela vägen fram i mål.
 
Jag har fått vara en del av resan och nu kan ni också få hänga med! De har nämligen en liten tävling i samband med lanseringen och det fina priset är ett superprint (bästa kvalité man kan tänka sig) av vinnarbilden och taggar man dessutom fem personer får alla de en egen kopia av bilden.

För att tävla gör du såhär:
Logga in på Instagram och ladda upp din bästa bild med motivet av en öde väg eller stig. Det kan vara en motorväg som för tillfället är tom eller en liten, liten stig i en glänta i skogen. Om ni behöver extra inspiration kan ni kika på #emptyroads där en himla massa fina bilder samlas.
Tagga den sedan med #tryframeworkskickstarter, #tryframeworkslovesmyatilio @tryframeworks och eventuellt fem andra personer som du delade upplevelsen med. Den 26:e November utser jag vinnaren så ni har tills dess på er. Man kan endast delta via Instagram.
1 Frida:

skriven

Åh, en sådan skulle jag vilja ha! Så snygg!

2 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

men så läcker! aldrig sett förut

3 Elin:

skriven

Åh wow! Den är underbar!

Svar: Eller hur! Vill så himla gärna att den ska börja säljas.
Sandra Lundin

4 Sara Ekman:

skriven

Åh vad nice! :)

5 Susanna Maria J:

skriven

Coolt!

6 Annika:

skriven

Gud va läckert och va roligt för dig!

7 Timeoftiger:

skriven

Nu kommer kommentären till fel inlägg men det gör detsamma. Jag har jobbat på att delta i din tävling idag. Har kommit på att jag inte kan länka... fast det kanske är omöjligt med en tablett då man inte kan markera utan mus? Men,jag jobbar på med det och kommer att lyckas innan anmälningstiden går ut. Slutligen vill jag rekommendera mitt senaste inlägg som heter Jag gör så gott jag kan.

8 Thea:

skriven

Åhh fisksoppa! Det är ju typ det bästa som finns!

9 K-S:

skriven

Åh vad kul för dig, grattis!!

10 Charlotte - Stories by me:

skriven

Men sluuuuuta vad fin!! :) Åh. Magi.

11 Julia:

skriven

Åååh så fin! Vilken tur att jag ramlade över denhär tävlingen för skall definitivt delta eftersom jag älskar att fotografera vägar! Men kunde inte bestämma vilken bild jag skall delta med, så gjorde en liten omröstning(?) på bloggen för att se vilken som gillades mest! :D Så senast tisdag borde jag ha bilden uppladdad på instagram tror jag :)

12 Julia:

skriven

NU var jag också med i tävlingen, spana in vilken bild det blev som vann ;) håller mina tummar nu för att vinna den där ramen, den var ju hur snygg som helst!

Kommentera här: