Sommarminnen

Sitter och går igenom mitt arkiv för ett fotojobb och hittade några opublicerade bilder från i somras. Kanske är lite plågsamt att tänka tillbaka på härliga, ljusa och varma dagar nu när vi är inne i gråaste november. Men ändå så fint att veta att vi har en mysig tid framför oss och att våren och sommaren snart är tillbaka igen.

Mor och son på utflykt i Hjo och promenerandes i världens vackraste stadspark.

Glass på Liseberg med hjärtat och femkamp med hans familj.

Vi var på semester hos min mormor i Rimforsa. Mysigt att få visa Viktor mitt barndomsparadis.

Sötgösta <3

Cykelutflykter längs Vättern.

Och promenader till havet i Göteborg.

Färska blommor inne varje dag.

Och koncentrerade alfapetspelare.

Älskar när man trillar över bilder man glömt bort. Att lägga undan kameran  och bara stanna i nuet och ta in allt för sig själv är något jag tycker att alla borde göra ibland. Men att ha alla dessa minnen i form av bilder är ändå något jag är så tacksam över.
1 Fredrikapåvinden:

skriven

Åh vad fin näst sista bilden med missen som är med och spelar alfapet <3

2 samovaren:

skriven

kjempefine bilete! nokre gonger er det fint å sjå tilbake på sommaren, sjølv om ein er langt unna.

3 Maria:

skriven

Så fina bilder! Speciellt den översta, understa och kattbilden!

4 Charlotte - Stories by me:

skriven

Åh så jag saknar och längtar till nästa på en o samma gång. Nästan lite plågsamt.. Har själv en mapp i telefonen som heter Sommar 2014, tjuvkikar i den ibland och minns, drömmer mig bort några sekunder. Det behövs den mest gråa höst sen jag vet inte när. Hoppas du haft en superfin helg!

5 AktivaDagar:

skriven

Härliga bilder! Nästan overklig kontrast till de jag just nu laddar upp på min blogg... :) Fascinerande med dessa årstider...

6 hanna, förbanna:

skriven

dina bilder är alltid så perfekta!

7 Timeoftiger:

skriven

Det är bra att bli påmind att sommaren FINNS på riktigt!

8 Emilia:

skriven

Sv: Haha ja men eller huur! Håller verkligen med ;)

Åh vilka fina och härliga sommarbilder :)

9 My Fredblad:

skriven

guud ås mysigt! Men är du en sån som aldirg är med på bilder, eftersom det oftast är du själv som tagit dom? :)

10 Elin:

skriven

Åhhh, vad härligt det såg ut!!

11 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Verkligen underbara bilder! :)

12 Boel:

skriven

Fantastiska bilder :D

Sv: Åh varsågod! :)

13 Sara ~ Candis:

skriven

Åhhhh häääärliga sommar :D så vackra bilder.

14 Caroline:

skriven

Katten Gösta var ju bara för söt!

15 Felicia Karlström:

skriven

Men oj så vackra bilder hörru! Kram!

16 christin:

skriven

Som en dos av koncentrerad sommar rakt in i ett hösttrött huvud! :)

17 Olivia:

skriven

En sådan stilig kisse! Måste få veta vilken ras det är..? :)

Svar: Visst är han :) Har två syskon och de är blandraser med 50 % helig birma och 25 % perser och 25% norsk skogkatt!
Sandra Lundin

Kommentera här: