Leeloo & Gösta 1 år












Just nu sitter jag på ett tåg på väg till Göteborg och passar därför på att mobilblogga för första gången. Det blir en kort liten visit med syfte att fira viktors systersons första födelsedag. Vi är så lyckligt lottade som båda har så stora och härliga familjer och jag längtar så tills tåget är framme. Men på tal om födelsedagar så var det två syskon som minsann också fyllde ett år förra veckan. Tyvärr hade jag lite dålig koll och missade det men jag tror inte de blir allt för ledsna över det! Jag kompenserar i alla fall för missen genom att posta ett helt gäng bilder på våra fina katter. Bilderna är tagna från min instagram vilket förklarar varför kvalitén är sådär.

Och för snart ett år sedan hittade vi en annons på blocket med den här bilden. Tror ni att vi föll pladask eller? Svar ja!
1 Junitjej:

skriven

Fantastiskt fina katter!

2 Jess:

skriven

Så fina! Vi har haft vår Albus sedan januari och är så glad för honom varje dag. Katter är underbara :)

3 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Så söta :)

4 Anonym:

skriven

Åh så sött

5 livet med Asperger och kronisk smärta:

skriven

så söta

6 Fanny:

skriven

Åh så fina! :)

7 Ida - foto & häst:

skriven

men guuuuud så söt!! smälter asså :'D Superfina bilder oxå :')
sv; tusen tack finis ❤

8 Linn:

skriven

ååh jag smälter vad söta!!

9 Maria:

skriven

men vilka underbara bilder! jag vill så gärna köpa katt men sambon vill bara ha ett djur i taget och vi har redan hund :p

sv; ja det känns väldigt skönt, var så orolig innan

10 ɑ n n i k ɑ:

skriven

SV: visst är den snygg! Skulle gärna ha den i min garderob :)

11 Pernilla:

skriven

Tack :)

Vilka söta och fina katter!!

12 hanna, förbanna:

skriven

grattis (i efterskott) till dina gulliga kissor!

13 LIENE:

skriven

Vita katter är bara för goa!

14 william:

skriven

gud vad fin:D såna fina bilder:D

15 Julia Müller-Sandvik:

skriven

sv: Tack för omtanken, jag hittar klumpar av hår vart jag än går..! Det är verkligen påfrestande :'(

Kommentera här: