Påminnelse för tävlingen

Mellan alla julkalendrar som finns att hitta på flertalet bloggar så tänkte jag flika in en liten påminnelse om min egen tävling som slutar nästa vecka. Det ni kan vinna är en hel helg på ett fantastiskt ställe som heter Urnatur, ett eremitage som ligger på den mest undersköna platsen och med stugor som är belägna både högt upp i träden och i mysiga skogsgläntor. Dit har jag bjudit in ett stort gäng underbara instagrammare och vi vill nu ha med dig som sällskap!
 
Jag har aldrig träffat någon av deltagarna tidigare men vet att de är hur härliga som helst, så låt dig inte skrämmas. Vi åker till Urnatur för att umgås, fota, äta gott och helt enkelt njuta av stillheten och varandras sällskap. En oförglömlig upplevelse som jag ser fram emot så mycket.
 
För att delta klickar du här och följer instruktionerna. Lyssnade ni på Blankens Swanberg igår så vet ni också att oddsen att man faktiskt vinner är STORA eftersom det alltid är så få personer som deltar i tävlingar av det här slaget. Så in och delta och så håller jag tummarna för att det blir just du som hänger med oss!
 
Bilderna är alla hämtade härifrån.
1 Annica:

skriven

Åh det ser så himla mysigt ut, helt underbart! så synd att jag inte kan då bara :P

2 Simone:

skriven

Verkar jättekul ju! Synd att jag ska vara utomlands hela våren :(

3 Sara - litetarkiv.blogg.se:

skriven

Åh, I wish...

4 Juliane:

skriven

Jag har en stor reminder i min kalender - mitt blogginlägg/ instainlägg kommer om några dagar...
Soliga hälsningar från Skåne!

5 HANNA GÖTHBERG:

skriven

Underbara bilder! KRAMIS

6 Thea:

skriven

Låter spännande!

7 Chrissy:

skriven

okej det vore ju ca DRÖMMEN att vinna detta

Svar: Visst vore det? Är så lycklig över den här tävlingen!
Sandra Lundin

8 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Åh, hade det inte varit för min socialfobi så hade jag så gärna velat vara med på en sådan här grej.

sv: Just nu bor vi i Mölndal, men jag hoppas att vi ska kunna flytta så snart som möjligt.

Svar: Såå synd :(
Sandra Lundin

9 Anonym:

skriven

Hej!
Mycket nyfiken....
När presenteras den lycklige vinnaren?
Kram

Svar: Hej!Har utsett en vinnare men inte hunnit maila denne än så det kommer upp på bloggen så fort jag fått tid till det :)
Kram!
Sandra Lundin

Kommentera här: